واکنش دپارتمان داوری به شرایط نامناسب داوران زن

به گزارش وبلاگ ساختمان، رضا سخندان می گوید با پیگیری های کمیته داوران و دپارتمان داوری، به زودی تمام مسائل داوران زن کشور برطرف خواهد شد.

واکنش دپارتمان داوری به شرایط نامناسب داوران زن

به گزارش وبلاگ ساختمان، مسائل داوری در فوتبال آقایان کم نبود که حالا مسائل بانوان هم اضافه شده و بانوان داور فوتبال ایران مسائل پایه ای و ساده تری دارند که از چشم کمیته داوران، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به دور مانده و به آن ها توجه خاصی نمی شود. همین امر موجب شده تا صدای داوران خانم فوتبال ایران هم درآید و به شرایط موجود اعتراض کنند.

رضا سخندان، سرپرست دپارتمان داوری در گفت وگو با وبلاگ ساختمان در خصوص این مسائل گفت: مسائل داوری چه در بخش آقایان و چه در بخش بانوان زیاد است و ما به آن ها واقف هستیم. در بخش بانوان، یک سری مسائل ساختاری، از تهیه البسه گرفته تا هزینه و نوع رفت و آمد آن ها به شهرهای مختلف برای قضاوت وجود دارد. ما با همکاری کمیته داوران و فدراسیون فوتبال در صدد حل این مسائل هستیم و در تلاشیم تا هر چه زودتر دغدغه آن ها را هم برطرف کنیم. چنین تفکری که بین آقایان و بانوان فرق گذاشته شود وجود ندارد و ما سعی در حل مسائل داریم.

سرپرست دپارتمان داوری درباره حل مسائل بانوان داور توضیح داد: یک سری تیم ها برای محل اسکان خانم ها، آن ها را به مجتمع های سطح پایین یا خانه های شخصی می بردند که این باشگاه ها را مجاب کردیم تا برای بانوان داور هتل تهیه کنند و هیچ باشگاهی حق ندارد جز هتل، مکان دیگری را برای خانم ها در نظر بگیرد. همچنین فکر جدی برای رفت و آمد این داوران و هزینه های آن شده است که به زودی آن هم به سازمان لیگ ابلاغ می شود تا با حواسی جمع، ناظر به اجرای آن از طریق باشگاه ها باشد.

وی ادامه داد: حقوق بانوان نیز مانند آقایان 4 برابر شده و پرداخت حقوق و مطالبات آن ها برعهده سازمان لیگ است که آن را هم به زودی پیگیری می کنیم تا دغدغه بانوان داور را برطرف کنیم. پیگیر حل شدن کلیه مسائل جامعه داوری هستیم و امیدوارم این اتفاقات هم زودتر برطرف شد و ناراحتی را در جامعه داوری شاهد نباشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "واکنش دپارتمان داوری به شرایط نامناسب داوران زن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش دپارتمان داوری به شرایط نامناسب داوران زن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید