پل عابر خیابان خاطره انگیز مرکز برچیده می گردد

به گزارش وبلاگ ساختمان، پل عابر پیاده ای که سال ها پیش برای تردد آسان شهروندان در یکی از خاطره انگیزترین خیابان های تهران ساخته شد، به زودی جمع آوری می گردد.

پل عابر خیابان خاطره انگیز مرکز برچیده می گردد

به گزارش وبلاگ ساختمان، برنامه هایی برای ایجاد ایمنی در تردد شهروندان در محدوده کریم خان طراحی شده که به زودی با جمع آوری پل کریم خان اجرایی می گردد.

علیرضا صادقی بخش معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه 6 با اعلام این خبر گفت:پل عابر غیرمکانیزه خیابان کریم خان سال ها پیش برای جداسازی مسیر عابر پیاده از خودروها ساخته شده بود، مدت هاست که بدون تردد مانده و بخشی از تصویر مرکز را در خاطره انگیزترین خیابان تهران مخدوش نموده است.

صادقی بخش ادامه داد: بعد از حذف این پل با نصب علائم هشداردهنده برای خودروها، چراغ راهنما، سرعتگیر، سرعت کاه و ... کوشش می کنیم شرایط را برای استفاده ایمن و آسان شهروندان از این محدوده شهر فراهم کنیم.

معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه اعلام کرد : تمام مطالعات و طرح ها برای ایجاد ایمنی بیشتر در محدوده کریم خان به عمل آمده که با شروع فرآیند جمع آوری پل غیرمکانیزه کریم خان اجرایی می گردد تا قدم زدن را در یکی از خاطره انگیزترین خیابان های تهران آسان تر و ایمن تر کند.

خیابان کریم خان با داشتن کلیسا، خانه فرهنگ، کتابفروشی های معروف و..یکی از جاذبه های گردشگری تهران است.

منبع: همشهری آنلاین

به "پل عابر خیابان خاطره انگیز مرکز برچیده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پل عابر خیابان خاطره انگیز مرکز برچیده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید