پنهان شدن یک روباه در سرویس بهداشتی مدرسه!

به گزارش وبلاگ ساختمان، افسران کنترل حیوانات گفتند که یک روباه ترسیده وارد یک مدرسه هدایت در کالیفرنیا شد و پشت یک توالت پنهان شد.

پنهان شدن یک روباه در سرویس بهداشتی مدرسه!

به گزارش وبلاگ ساختمان، بر اساس یک خبر منتشر شده، اداره خدمات حیوانات ریورساید پس از اینکه کارمندان روباه نر را در سرویس بهداشتی مدرسه پیدا کردند، فراخوانده شد.

ویدئویی که به وسیله آژانس منتشر شده نشان می دهد روباه 9 ماهه سعی می نماید قبل از اینکه یک افسر کنترل حیوانات به او نزدیک گردد و با استفاده از یک میله تله او را مهار کند، پشت توالت پنهان گردد.

در این ویدئو، یک افسر کنترل حیوانات به آرامی می گوید بیا تو را بگیریم، در حالی که سعی می نماید کمند را دور گردن حیوان بگذارد.

ارین گتیس، مدیر خدمات حیوانات، گفت: ما خوشحالیم که این حادثه آرام بود و همه بچه ها خوب بودند و توانستیم روباه را به زیستگاه طبیعی خود برگردانیم.

پس از دستگیری، حیوان در زمین آزاد رها شد. در حالی که روباه در منطقه باز می دوید، مسئول کنترل حیوانات در این ویدئو گفت: سفر بخیر!

مقامات گفتند که این روباه در هفته های گذشته در اطراف محوطه مدرسه دیده شده بود، اما هرگز در محوطه مدرسه دیده نشد تا زمانی که کارمندان او را در دستشویی دیدند.

منبع: فرارو

به "پنهان شدن یک روباه در سرویس بهداشتی مدرسه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنهان شدن یک روباه در سرویس بهداشتی مدرسه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید