کنکوری ها نگران نباشند ؛ مهلت تایید سوابق تحصیلی تمدید شد ، دلیل اختلال در سامانه چه بود؟

به گزارش وبلاگ ساختمان، رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام وزارت آموزش و پرورش از تمدید مهلت تایید سوابق تحصیلی به وسیله داوطلبان کنکور سراسری 1402 اطلاع داد.

کنکوری ها نگران نباشند ؛ مهلت تایید سوابق تحصیلی تمدید شد ، دلیل اختلال در سامانه چه بود؟

به گزارش وبلاگ ساختمان، محسن زارعی رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: در حال حاضر سامانه my.medu.ir باز و برای تایید سوابق تحصیلی از سوی داوطلبان کنکور در دسترس است.

وی با اشاره به حجم بالای مراجعه کاربران به این سامانه برای تایید سوابق تحصیلی، از تمدید مهلت تایید سوابق تحصیلی به وسیله داوطلبان کنکور 1402 تا 2 روز دیگر اطلاع داد و گفت: داوطلبان می توانند تا سرانجام روز آدینه 6 مرداد به سامانه my.medu.ir مراجعه نموده و سوابق تحصیلی خود را تایید نمایند.

پیش از این اعلام شده بود که امروز آخرین مهلت تایید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور 1402 است. اما با اعلام نو، داوطلبان آزمون سراسری 1402، تا سرانجام روز آدینه 6 مرداد فرصت دارند تایید یا اعلام مغایرت سوابق تحصیلی خود را اعلام نمایند. در این راستا داوطلبان آزمون سراسری 1402 باید با مراجعه به سامانه پنجره خدمات یکپارچه وزارت آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir و انتخاب گزینه ساهت، نسبت به تایید یا اعلام مغایرت سوابق تحصیلی خود اقدام نمایند.

ظاهرا این تصمیم به علت اختلال امروز در سامانه my.medu.ir و دسترسی نداشتن کنکوری ها به ان برای تایید سوابق تحصیلی شان گرفته شده است.

چرایی اخلال در سامانه آموزش و پرورش/ کنکوری ها نگران تایید سوابق تحصیلی نباشند

سجاد سیاح مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش پیش از ظهر امروز درباره چرایی اختلال در سامانه my.medu.ir اظهار کرد: حدود یک ساعت و نیم است که سیستم با 850 هزار کاربر و قریب به 5 میلیون کاربر آنلاین روبرو شده و این همزمانی باعث ایجاد اختلالاتی شد و سیستم را با مشکل روبرو کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سامانه my.medu.ir در دسترس است، اضافه کرد: در حال حاضر سایت در دسترس است و به مرور برای رِنج های مختلف اینترنتی و اینترانتی باز می گردد. در حال آوردن رِنج همراه اول و ایرانسل به مدار هستیم و آرام آرام رِنج آی پی های مختلف را به مدار می آوریم.

سیاح اعلام نمود: داوطلبانی که برای تایید سوابق تحصیلی خود باید به سامانه my.medu.ir مراجعه نمایند، نگران نباشند. الان سایت در دسترس است و کم کم تمام رِنج های اینترنتی و اینترانتی به مدار می آیند.

منبع: همشهری آنلاین

به "کنکوری ها نگران نباشند ؛ مهلت تایید سوابق تحصیلی تمدید شد ، دلیل اختلال در سامانه چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنکوری ها نگران نباشند ؛ مهلت تایید سوابق تحصیلی تمدید شد ، دلیل اختلال در سامانه چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید