کومان: اگر مسی فوق العاده بازی کند، هر چیزی ممکن است

به گزارش وبلاگ ساختمان، خبرگزاری خبرنگاران- رونالد کومان معتقد است که پوچتینو تیمش را به بهترین شکل آماده خواهد نمود و بارسلونا باید بازی بی نقصی انجام دهد.

کومان: اگر مسی فوق العاده بازی کند، هر چیزی ممکن است

به گزارس وبلاگ ساختمان، رونالد کومان، سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری پیش از بازی با پاری سن ژرمن در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان حاضر شد و در خصوص هدف بارسلونا و شرایط این تیم در این رقابت صحبت کرد. رونالد کومان در این کنفرانس خبری گفت:

سعی خواهیم کرد تا شرایط را برای پاری سن ژرمن پیچیده کنیم و این به میزان تاثیرگذاری ما بستگی دارد. ما تیمی هستیم که همواره سطح بالایی را ارائه می دهد و موقعیت های زیادی خلق می کنیم. اگر تاثیرگذاری کافی را داشته باشیم، هیچ چیز غیر ممکن نیست. در بازی رفت ما یک سری لحظات خوب داشتیم. بازی مقابل سویا در کوپا دل ری، به ما اعتماد به نفس زیادی داد اما نتیجه 2-0 را نمی توان با نتیجه 4-1 در خانه مقایسه کرد. شرایط بسیار پیچیده تر است و پاری سن ژرمن تیم قدرتمندی است که خواستار همه چیز است. باید بازی بی نقصی ارائه دهیم.

حتی یک بازی هم نبوده که در آن ما تمام بازیکنانمان را در اختیار داشته باشیم. ما خیلی بد شانس هستیم به خصوص در زمینه مصدومیت دفاع وسط های تیم اما نشان داده ایم که از پس این شرایط بر می آییم و می توانیم این کار را انجام دهیم. فردا باید تلاشمان را بکنیم. این که بازی تمام گردد و به خودمان بگوییم که ما تلاشمان را نکردیم، بدترین چیزی است که می تواند برای ما اتفاق بیافتد. هیچ چیز غیر ممکن نیست، ما به خودمان باور داریم و با این ذهنیت تلاشمان را خواهیم کرد. فکر نمی کنم که پاریس ترسی از ما داشته باشد. مربی آن ها را به خوبی می شناسم و او تیمش را به بهترین شکل ممکن آماده خواهد نمود.

نمی دانم که با ریاست لاپورتا، شانس ماندن مسی بیشتر است یا خیر اما درست است که لاپورتا گذشته مثبتی با مسی و سایر بازیکنان داشته است. تصمیم در خصوص آینده لئو به عهده خود بازیکن است. امیدوارم که او در تیم بماند. لاپورتا رئیسی است که اعتماد به نفس زیادی به بازیکنان می دهد و در تیم مشارکت دارد. فکر می کنم او دیروز خیلی خوب وارد جمع شد و یک سری چیزها در رختکن گفت. جو و حس و حال خوبی وجود داشت.

آرائوخو؟ با او صحبت نموده ایم. تمرینات دو هفته اخیر او را بررسی نموده ایم. فکر می کنم کمی برای بازگشت به او فشار آوردیم و سپس او کمی درد داشت. حال نمی خواهیم به او فشار بیاوریم، او احتیاج دارد که تمرینات بیشتری با گروه انجام دهد و اگر همه چیز خوب پیش برود، او در روز دوشنبه آماده بازگشت به میادین خواهد بود.

مسی؟ اگر مسی بتواند یکی از بازی های فوق العاده خود را انجام دهد، هر چیزی ممکن است چون او در هر زمانی می تواند مشخص نماینده باشد. اما نباید فشار بیشتری روی لئو باشد، تمام بازیکنان باید در بهترین سطح ممکن بازی نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "کومان: اگر مسی فوق العاده بازی کند، هر چیزی ممکن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کومان: اگر مسی فوق العاده بازی کند، هر چیزی ممکن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید