10 هزار جفت کفش به دانش آموزان محروم کرمانشاه اهداء می شود

به گزارش وبلاگ ساختمان، خبرنگاران/کرمانشاه مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه گفت: در قالب پویش خرید کفش 10 هزار جفت کفش به دانش آموزان محروم کرمانشاه اهداء می شود.

10 هزار جفت کفش به دانش آموزان محروم کرمانشاه اهداء می شود

فریبرز نجفی مهر در نشست امروز(24 اسفند) ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمانشاه، بااشاره به اجرای پویش خرید کفش در کرمانشاه، اظهارکرد: این پویش با پیشنهاد استاندار و به منظور خرید کفش برای دانش آموزان مناطق محروم از حدود چند هفته پیش در استان راه اندازی شد.

وی شرح داد: در این پویش هیچ اعتبار دولتی صرف نشده و تمام کفش های خریداری شده از محل کمک سازمان های مردم نهاد، تشکل های مدنی، خیرین و مدیران استان بوده که برای سلامتی خود و خانواده هایشان نذر خرید کفش برای دانش آموزان نیازمند را اجرا کردند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه اظهار کرد: در پویش خرید کفش، حدود 10 هزار جفت کفش با اعتبار حدود 800 میلیون تومان خریداری شده و قرار است سه شنبه این هفته قبل از عید نوروز با حضور استاندار کرمانشاه کار اهداء و توزیع آن بین دانش آموزان مناطق محروم استان انجام گیرد.

وی تاکید کرد: خانواده های زیادی در کرمانشاه دراین پویش شرکت کردند و هرکس به اندازه وسع و توان خود تعدادی کفش برای دانش آموزان مناطق محروم استان خریداری کرد.

نجفی مهر اضافه نمود: 10 هزار دانش آموزی که قرار است به آنها کفش اهداء شود، کسانی هستند که توسط آموزش و پرورش استان شناسایی شده و اغلب در روستاهای محروم و مناطق حاشیه نشین شهرها زندگی می کنند.

وی از اجرای پویش خرید کفش به عنوان یک حرکت ارزشمند و کار بزرگ در استان یاد کرد و گفت: هرچند از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا به امروز پویش های مختلفی را در استان داشته ایم، اما اجرای این پویش اقدام بزرگی بود که امیدواریم در کشور هم به عنوان یک الگو اجرا شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "10 هزار جفت کفش به دانش آموزان محروم کرمانشاه اهداء می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 هزار جفت کفش به دانش آموزان محروم کرمانشاه اهداء می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید