11 سلبریتی هالیوودی که به نقص های ظاهری خود افتخار می نمایند

به گزارش وبلاگ ساختمان، با آنکه بسیاری از مردم سلبریتی ها را ایده آل زیبایی می دانند، اما حقیقت آن است که آن ها هم بی عیب و نقص نیستند. با این حال، می توانند از ظاهر متفاوت خود به نفع خودشان بهره ببرند. هیچ فرد کاملی در جهان وجود ندارد، پس چرا همدیگر را همانطور که هستیم نپذیریم؟

11 سلبریتی هالیوودی که به نقص های ظاهری خود افتخار می نمایند

به گزارش روزیاتو، در ادامه از سلبریتی هایی خواهیم گفت که مسئله ای با ویژگی های ظاهری غیرمعمول خود ندارند و بدون خجالت آن ها را به جهان نشان می دهند.

کیت هادسون

اگر گوش های بزرگی دارید نگران نباشید و کیت هادسون را الگوی خود قرار دهید. کیت نه تنها گوش های بزرگ خود را پنهان نمی نماید، بلکه برای برجسته کردن آن ها همه کار نیز می زند. او بسیاری از اوقات مدل مو هایی را انتخاب می نماید که گوش هایش را به رخ می کشند.

ناتالی دورمر به فلج عصب صورت دچار است که از زمان تولدش برای او به یادگار مانده است. این موضوع وقت هایی که ناتالی در حال خنده است به سختی قابل تشخیص است، اما وقتی صورتش در حالت خنثی واقع شده است آن را می توان دید. با این حال، اغلب تماشاگران متوجه این ویژگی ظاهری ناتالی نمی گردد، چون گریمور ها به خوبی آن را پنهان می نمایند.

خواکین فینیکس

خواکین فینیکس با لب شکری یا همان شکاف کام و لب به دنیا آمد. بعد از جراحی جای زخمی از آن در فاصله میان بینی و لب بالایش باقی ماند. این ویژگی، اما هرگز خواکین را از تبدیل شدن به یکی از پیروز ترین بازیگران هالیوود بازنداشت.

پاریس هیلتون

پاریس هیلتون به آمبلیوپی یا همان تنبلی چشم دچار است. در این حالت به علت ضعیف بودن ماهیچه ها یک چشم کوچک تر از دیگری به نظر می رسد. پاریس گرچه به علت همین ویژگی گاهی سعی می نماید با یک سمت صورتش رو به دوربین بایستد، اما این تفاوت ظاهری تأثیری بر زندگی اش نداشته است.

جنیفر گارنر

انگشت کوچک یک پای جنیفر گارنر کمی دفرمه است و روی انگشت کناری خود قرار می گیرد. این حالت گاهی ژنتیکی است و گاهی هم بر اثر پوشیدن کفش های تنگ رخ می دهد. برای جنیفر علت آن هر چه باشد، او بسیاری از اوقات کفش های جلو باز می پوشد و اهمیتی به این ویژگی ظاهری نامتعارفش نمی دهد.

کایلی جنر

کایلی جنر 5ساله بود که هنگام بازی قایم باشک با خواهر خود یک میله فلزی درون پایش فرو رفت. از آن حادثه یک جای زخم بر روی پایش به جای مانده است. او، اما نه تنها تلاشی برای پنهان کردن این جای زخم نمی نماید، بلکه بار ها با پوشیدن لباس های کوتاه یا انتشار تصاویری از خود آن را به رخ هم کشیده است.

ووپی گلدبرگ

آیا تا به حال متوجه چیز غیر معمولی در ظاهر ووپی گلدبرگ شده اید؟ او ابرو ندارد! ووپی یک بار ابرو های خود را تراشید، اما رشد دوباره آن ها با خارش زیادی همراه بود. به همین علت از آن موقع همواره ابرو های خود را می تراشد.

کیلی کوئوکو

بعد از حادثه ای در سال 2010 که در جریان آن یک اسب بر روی پای کیلی کوئوکو پرید، یک جای زخم از آن برای او باقی ماند. کیلی به اورژانس منتقل شد، چون پایش دچار شکستگی شدیدی شده بود. برای ثابت نگه داشتن استخوان ها، پزشک ها مجبور شدند 2 میله فلزی درون پایش کار بگذارند. حالا جای زخم بزرگ به جای مانده از آن را می توان به وضوح روی ساق پای کیلی دید.

مگان فاکس

هر کسی که مگان فاکس، یکی از مجذوب کننده ترین ستاره های هالیوود را بدون نقص می داند، حتماً از تماشا فرم انگشتان شست او تعجب خواهد نمود. مگان در حقیقت به حالتی به نام پخ انگشتی دچار است که در آن انگشتان شست کوتاه تر و صاف تر از باقی انگشتان دست می شوند. گفته می گردد او قبلاً از این ویژگی خود خجالت می کشید، اما بعداً آن را پذیرفت و حالا هرگز تلاشی برای پنهان کردنش نمی نماید.

اوون ویلسون

با آنکه اعضای چهره بازیگران نقش مهمی در حرفه آن ها دارد، اما اوون ویلسون از آن دست بازیگرانی است که ترسی از شنا کردن در جهت مخالف ندارند. بینی مشهور او که حاصل شکستگی های متعددی است به مشخصه او تبدیل شده.

آنجلینا جولی

بیرون زدگی استخوان زانو برای هر کسی می تواند رخ دهد. با این حال، بیشتر در میان افراد بسیار لاغر رایج است. جدا از جنبه زیبایی شناسی، این مسأله باعث ناراحتی فیزیکی هم می گردد. با این حال، آنجلینا جولی که او هم به این حالت دچار است بسیاری از اوقات لباس های بالای زانو به تن می نماید و از نشان دادن زانو های نامتعارف خود ابایی ندارد.

منبع: فرارو

به "11 سلبریتی هالیوودی که به نقص های ظاهری خود افتخار می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "11 سلبریتی هالیوودی که به نقص های ظاهری خود افتخار می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید