27میلیارد تومان پاداش برای بردن ولز!

به گزارش وبلاگ ساختمان، خبرآنلاین نوشت: پس از پیروزی تیم ملی ایران در بازی با ولز اعلام شد که در رختکن مبلغ 15 هزار دلار به اعضای تیم ملی پاداش داده شده است. این مبلغ به تمام اعضای تیم ملی شامل بازیکنان، اعضای کادر فنی و هیئت رییسه فدراسیون پرداخت شده تا همه از پاداش برد مقابل ولز بهره مند شوند. در این بین با توجه به بند قرارداد کارلوس کی روش او دو برابر بقیه پاداش گرفته و 30 هزار دلار دریافت کرده است.

27میلیارد تومان پاداش برای بردن ولز!

با یک محاسبه سرانگشتی معین می شود فدراسیون فوتبال حدودا 750 هزار دلار برای دیدار با ولز پاداش داده که با توجه به قیمت 36 هزار تومانی دلار یعنی شکست ولز 27 میلیارد برای فوتبال ایران آب خورده است.

این درحالی است که ایران پس از برد مقابل ولز در بازی سوم مقابل آمریکا شکست خورد و با دو شکست و یک برد به کار خود در جام جهانی انتها داد. عملکرد ایران در جام جهانی 2022 نقدها زیادی را به همراه داشت و تیم ملی در شرایطی که شانس خوبی برای صعود داشت با شکست سنگین مقابل انگلیس و ناکامی مقابل آمریکا این فرصت طلایی را از دست داد.

با این حال گویا فدراسیون فوتبال و اعضای تیم ملی خیلی هم از این نتیجه ناراضی نیستند و برد مقابل ولز که پس از 64 سال به جام جهانی رسیده بود را یک موفقیت بزرگ تلقی می کنند!

منبع: فرارو

به "27میلیارد تومان پاداش برای بردن ولز!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "27میلیارد تومان پاداش برای بردن ولز!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید