3 گزینه نو و مجذوب کننده برای نیمکت تیم ملی ایران

به گزارش وبلاگ ساختمان، تیم ملی کشورمان پس از انتها جام جهانی 2022 قطر، هنوز بدون سرمربی است و کارلوس کی روش نیز با فدراسیون فوتبال قطر به توافق رسیده است. پیش از این نوشتیم فدراسیون فوتبال با یاری و حمایت دولت تصمیم گرفته است یک نام بزرگ و یک سرمربی خارجی شناخته شده را به عنوان جانشین کارلوس کی روش معرفی کند.

3 گزینه نو و مجذوب کننده برای نیمکت تیم ملی ایران

به همین دلیل شایعاتی به گوش می رسد مبنی بر اینکه یواخیو لوو آلمانی نیز جزو گزینه هاست و به تیم ملی ایران معرفی شده است. لوو گزینه سختی برای حضور در تیم ملی است و از زمانی که از تیم ملی آلمان کنار رفته است بدون تیم است. با این حال گزینه جذابی برای بازسازی تیم ملی ایران محسوب می گردد.

نباید فراموش کنید او 63 ساله است، اما بعید می دانیم تیم ملی ایران بتواند سرمربی پیروز و سابق تیم آلمان را وسوسه کند.

دومین گزینه کلودیو رانیری 72 ساله است. این مربی ایتالیایی آخرین بار راهنمایی تیم واتفورد را بر عهده داشت و اکنون بدون تیم است. او با لسترسیتی شاید بزرگ ترین شگفتی تاریخ لیگ برتر انگلیس را رقم زده و پیروز به کسب قهرمانی شد، اما سن بالای این گزینه احتمالا روی نامش قلم قرمز خواهد کشید!

سومین فردی که شنیده می گردد به فدراسیون فوتبال معرفی شده ولادیمیر پتکوویچ است.

سرمربی پیشین و بوسنیایی، تیم ملی سوییس با این تیم نتایج خوبی به دست آورد و توانست با سوییس در یورو 2020 به عنوان یکی از تیم های شگفتی ساز مطرح گردد. او بعد از آن راهنمایی بوردو فرانسه را بر عهده گرفت و از این تیم کنار رفت تا الان بدون تیم باشد.

ظاهرا قیمت او هم از گزینه های دیگر مناسب تر است، اما گفته می گردد فدراسیون فوتبال ایران هنوز به جمع بندی لازم نرسیده و با توجه به ماجرای مارک ویلموتس، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال با تجربه ای بیشتر و درنگ و تأمل روی گزینه های مختلف پیشنهادی فکر می نماید.

رئیس فدراسیون فوتبال، اما پیش از این از اعلام آمادگی چند گزینه سرشناس برای قبول راهنمایی تیم ملی کشورمان یاد نموده بود.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

به "3 گزینه نو و مجذوب کننده برای نیمکت تیم ملی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 گزینه نو و مجذوب کننده برای نیمکت تیم ملی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید