شروع به کار بورس چهارشنبه ، شاخص در جهت بهبود

به گزارش وبلاگ ساختمان، در شروع معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل اگر چه با افتی 12 هزار واحدی شروع به کار کرد اما رفته رفته با گذشت زمان معاملات، روندی صعودی در پیش گرفته است و لحظه به لحظه از این افت کاسته می گردد تا جایی که بعد از 40 دقیقه افت شاخص به زیر 7 هزار واحد رسیده است.

شروع به کار بورس چهارشنبه ، شاخص در جهت بهبود

در 45 دقیقه ابتدایی معاملات امروز، بیش از 416 هزار معامله در بورس صورت گرفت که طی آن 4 میلیارد و 133 میلیون برگه سهم با ارزشی بالغ بر 28 هزار میلیارد ریال دادوستد شد. این در حالی بود که ارزش کل معاملات فرابورس نیز بیش از یکهزار میلیارد تومان به ثبت رسید. در معاملات فرابورس کگهر بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص این بازار داشته است.

این در حالی است که نمادهای شاخص سازی چون فملی، فولاد و فارس در محدوده مثبت معامله می شوند و موجب فرایند صعودی شاخص کل شده اند.

معاملات امروز بورس در حالی انجام می گردد که از ساعت 7 و 30 دقیقه صبح امروز، عرضه اولیه آریا شروع شده و ثبت سفارش این نماد فرابورسی که نقدینگی حدود 375 هزارتومان لازم دارد تا ساعت 10 و 30 دقیقه ادامه خواهد داشت. همچنین قرار بود امروز عرضه اولیه غزر نیز در بورس انجام گردد که به دلیل افشای اطلاعات بااهمیت در مورد مجوز افزایش قیمت محصولات شرکت زر ماکارون این عرضه به تعویق افتاد.

نکته جالب در مورد بازار امروز، عدم نمایش نمادهای تاثیرگذار بر شاخص بورس در وبسایت مدیریت فناوری بورس تهران است. همچنین بازگشت نمادهای خودرو و خساپا به ساعت عادی معاملات بورس از دیگر اتفاقات مهم امروز بوده است.

روز گذشته شاخص برای چهارمین روز متوالی سقوط کرد و افتی 33 هزار واحدی را به ثبت رساند.

منبع: تجارت نیوز

به "شروع به کار بورس چهارشنبه ، شاخص در جهت بهبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع به کار بورس چهارشنبه ، شاخص در جهت بهبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید