شروع دوره تازه آموزش زبان فارسی در ژاپن

به گزارش وبلاگ ساختمان، در ادامه برگزاری سلسله دوره های آموزشی زبان و ادبیات فارسی و با وجود شرایط کرونایی، دوره آموزش مجازی و برخط از سوی رایزنی فرهنگی و نماینده بنیاد سعدی در ژاپن شروع شد.

شروع دوره تازه آموزش زبان فارسی در ژاپن

به گزارش وبلاگ ساختمان به نقل از رایزنی فرهنگی ایران در ژاپن، نوزدهمین دوره (ششمین دوره مجازی) کلاس های آموزشی ویژه بزرگسالان و بعلاوه سومین دوره آموزشی ویژه بچه ها و نوجوانان ایرانی-ژاپنی، با استقبال علاقه مندان و فرهنگ دوستان ژاپنی و حضور 112 نفر از فارسی آموزان برای ترم نو شروع شد.

حسین دیوسالار رایزن فرهنگی کشورمان در ژاپن با اعلام این خبر اضافه کرد: خوشبختانه با اطلاع رسانی صورت گرفته و برگزاری منسجم برنامه های آموزشی به همراه منابع درسی مناسبی که از سوی بنیاد سعدی در اختیار قرار می گیرد، در این دوره نیز شاهد حضور گسترده علاقه مندان هستیم و علاوه بر توکیو، مخاطبانی از استان های دیگر همانند کیوتو، اوساکا، هیروشیما، هوکایدو، چیبا اوکیناوا، هیوگو، شیگا، میاگی، سایتاما، ایباراکی، نارا، کوبه، و ... ثبت نام کردند که در 17 کلاس همزمان و هفتگی به صورت سطح بندی شده آموزش های لازم را دریافت خواهند کرد. دوره های آموزشی رایزنی فرهنگی علاوه بر دیگر دانشگاه ها و مراکز آموزشی است که در شهرهای مختلف برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شروع دوره تازه آموزش زبان فارسی در ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع دوره تازه آموزش زبان فارسی در ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید