آغاز عملیات اجرایی یک میلیون و 200 هزار واحد نهضت ملی مسکن

به گزارش وبلاگ ساختمان، وزیر راه و شهرسازی گفت: عملیات اجرایی یک میلیون و 200 هزار واحد در کل استان ها آغاز و برای ساخت 2 میلیون و 400 هزار واحد زمین آماده شده است.

آغاز عملیات اجرایی یک میلیون و 200 هزار واحد نهضت ملی مسکن

به گزارش گروه اقتصادی وبلاگ ساختمان، رستم قاسمی گفت: برخی از پروژه های اقدام ملی پیشرفت 8 الی 9 درصدی داشته که این پروژه ها با نهضت ملی ادغام شد.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی یک میلیون و 200 هزار واحد در کل استان ها شروع شده است و برای ساخت 2 میلیون و 400 هزار واحد زمین آماده شده است. وی افزود: برنامه ما این است تا شهریور ماه عملیات اجرایی 2 میلیون واحد را شروع کنیم.

وزیر راه و شهرسازی درباره اقدامات این وزارتخانه برای کاهش اجاره بها گفت: اگرچه صنوف و بنگاه های املاک زیر مجموعه وزارت صمت هستند و با همکاری وزارت صمت به ستاد تنظیم بازار بسته ای پیشنهادی پرداخت ودیعه مسکن، مشخص سقف اجاره بها و ورود بنگاه های مسکن به سامانه زمین و مسکن ارائه کردیم.

رستم قاسمی در رابطه با زمان ثبت نام مستأجران برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن گفت: در طی 2 سال گذشته تسهیلات ودیعه مسکن پرداخت شد و بزودی نیز زمان ثبت نام تسهیلات ودیعه را در سایت زمین و مسکن اعلام می کنیم.

وی درباره قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت افزود: بر اساس این طرح به تعدادی از افراد معرفی شده زمین با سند تعلق گرفت و هزار نفر در این طرح ثبت نام کردند

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آغاز عملیات اجرایی یک میلیون و 200 هزار واحد نهضت ملی مسکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز عملیات اجرایی یک میلیون و 200 هزار واحد نهضت ملی مسکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید