افزایش سفر های مردم در آستانه عید فطر

به گزارش وبلاگ ساختمان، براساس جدیدترین گزارش مرکز مدیریت راه های کشور تردد بین استانی وسائل نقلیه مختلف در روز های گذشته و در آستانه تعطیلات عید فطر، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 30 درصد افزایش پیدا نموده است.

افزایش سفر های مردم در آستانه عید فطر

به گزارش ایسنا، براساس سامانه های حمل و نقل هوشمند مرکز مدیریت راه های کشور یک میلیون و 570 هزار و 914 وسیله نقلیه مختلف در روز های گذشته تردد های بین استانی داشته اند که این مقدار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 30 درصد و در مقایسه با همین ایام درسال های 1399 و 1398 به ترتیب 16 و 9 درصد افزایش داشته است.

براساس نقشه تخلیه و انباشت خودرو های بومی استان های مختلف در روز های هفتم و هشتم اردیبهشت ماه، همه استان ها با افزایش تردد های بین استانی روبرو بودند و در این میان هرمزگان، خراسان رضوی، بوشهر و مازندران با 59 درصد، 51 درصد، 50 درصد و 49 درصد رضد، بیشترین افزایش تخلیه و انباشت خودرو را تجربه کردند. استان های شمالی مازندران و گیلان نیز مانند همواره بیشترین انباشت و در واقع مهمان را به چشم دیدند.

بعلاوه اطلاعات پلاک های ثبت شده در دوربین های پلاک خوان در همین ایام نشان می دهد که بیش از سه میلیون و 775 هزار پلاک خودرو با ترکیب مبدا استان های مختلف در محور های برون شهری مشاهده شدند که از این تعداد حدود سه میلیون و 462 هزار پلاک معادل 91 درصد آن ها مربوط به وسائل نقلیه شخصی بوده است.

منبع: فرارو

به "افزایش سفر های مردم در آستانه عید فطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش سفر های مردم در آستانه عید فطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید