انجمن حرفه ای گردشگری سلامت در فارس راه اندازی شد

به گزارش وبلاگ ساختمان، مسئول هماهنگی معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس از تشکیل انجمن حرفه ای گردشگری سلامت برای اولین بار در این استان و با هدف ممانعت از ورود و فعالیت افراد غیرمجاز در آن حوزه، اطلاع داد.

انجمن حرفه ای گردشگری سلامت در فارس راه اندازی شد

به گزارش وبلاگ ساختمان روح الله روانشاد دوشنبه 19 تیرماه در جمع وبلاگ ساختمان گفت: با پیگیری های اجرا شده در ماه های اخیر و در راستای ساماندهی حوزه گردشگری سلامت فارس و ارائه خدمات به متقاضیان خدمات سلامت در داخل و خارج کشور، انجمن حرفه ای گردشگری سلامت با مشارکت و حضور نمایندگان 81 دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی دارای گواهی حرفه ای سلامت تشکیل شد.

او با اشاره به اینکه راه اندازی تشکیل حرفه ای گردشگری سلامت گامی مهم برای جلوگیری از ورود افراد غیرمجاز به این حوزه و در نتیجه ایجاد بستر حرفه ای و مناسب برای درمان بیماران خواهد بود، گفت: این اقدام مهم و ارزنده با همکاری و همراهی استانداری فارس، دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه شیراز با کوشش معاونت گردشگری این اداره کل محقق شد.

روانشاد ادامه داد: محورهای مهم و کاربردی در راستای ساماندهی حوزه گردشگری سلامت نیز در دستور کار قرار گرفته است، که تشکیل انجمن می تواند نقطه عطفی برای انجام فعالیت های این حوزه باشد.

او اضافه نمود: از اهداف راه اندازی این تشکل حرفه ای ساماندهی نحوه پذیرش و ارائه خدمات درمانی به گردشگران ورودی به فارس و ارتقاء کیفیت ارائه خدمات و رعایت نرخ های مصوب جهت امور درمانی گردشگران سلامت با موضوع نظارتی دستگاه های اجرایی مربوطه است.

منبع: دنیای سفر

به "انجمن حرفه ای گردشگری سلامت در فارس راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجمن حرفه ای گردشگری سلامت در فارس راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید