اکبرپور: حاضرم جای خود را به افرادی دیگر بدهم تا ماشین سازی سرپا بماند، داور 2 پنالتی ما را نگرفت

به گزارش وبلاگ ساختمان، علیرضا اکبرپور سرمربی ماشین سازی تبریز گفت، برای سرپا ماندن این تیم حاضر است جای خود را به مربیان دیگر بدهد.

اکبرپور: حاضرم جای خود را به افرادی دیگر بدهم تا ماشین سازی سرپا بماند، داور 2 پنالتی ما را نگرفت

به گزارش وبلاگ ساختمان، علیرضا اکبرپور پس از شکست یک بر صفر ماشین سازی تبریز مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: از بازیکنانم تشکر می کنم که با تمام وجود و در شرایطی سخت بازی کردند. آمدن به مسجدسلیمان واقعاً سخت است و باید دو پرواز را پشت سر بگذارید. بخشی از راه را هم باید با اتوبوس بیایید.

وی با بیان اینکه می خواسته است مقابل نفت از بازیکنان جوان استفاده کند و شاگردانش با جان و دل بازی کردند، توضیح داد: از این بازیکنان تشکر می کنم. بازی پایاپای بود و هر دو تیم عملکرد خوبی داشتند. به حاج محمود فکری و همکارانش تبریک می گویم و معتقدم او هم بازیکن خوبی بود، هم یک مربی خوب. الان هم او تغییر و تحولی در نفت ایجاد نموده است.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با بیان اینکه موقعیت هایی در مسابقه نصیب تیمش شده است، اظهار داشت: داور باید دو پنالتی به سود ما می گرفت. فکر می کنم یک توپ به دست بازیکن حریف برخورد کرد و یک بار هم سمت چپ زمین حریف مان خطا شد. صحنه از دور دیده نمی شد و نمی دانم در محوطه جریمه بود یا خیر، اما فکر می کنم خطا بود. اگر این خطاها اعلام می شد، شرایط فرق می کرد.

اکبرپور با اشاره به مشکلاتی که بابت کمبود بازیکن با آن روبه رو بوده است، بیان نمود: مشکلاتی از ابتدا بوده و تحولاتی صورت گرفته است. ماشین سازی در نیم فصل اول اینگونه نبود و کل تیم تغییر نموده است. دو یا سه بازیکن از نیم فصل اول مانده اند. هر مربی، بازیکنان موردنظر خود را مطابق سلیقه اش به تیم می آورد و بازیکنانی را که از آنها خوشش نمی آید، از تیم کنار می گذارد. در این بازی هم دست مان خیلی خالی بود و با احتساب بازیکنان امید، 16 بازیکن داشتیم.

روی نیمکت بازیکن نداشتیم و در زمین هم نفراتی را که باید از آنها بهره می بردیم، در اختیار نداشتیم.، وی ضمن بیان این جمله گفت: این موضوع به این برمی شود که هر مربی، مطابق سلیقه خود بازیکن آورده و به جدایی بازیکنی که مطابق سلیقه اش نبوده، رضایت داده است. ما که به ماشین سازی رسیدیم، نتوانستیم بازیکنی جابه جا کنیم و کوشش کردیم از نفرات امید استفاده کنیم. می خواستیم به آنها بها بدهیم تا خودشان را نشان بدهند.

سرمربی ماشین سازی در این باره که پذیرش راهنمایی این تیم یک ریسک عظیم برای دوران مربیگری او به شمار می رود، گفت: من از تبریز و تیم ماشین سازی رشد کردم و به فوتبال ایران معرفی شدم. هر یاریی از دستم بربیاید، به خاطر ماشین سازی و هوادارانش انجام می دهم و شرایط را می دانستم. شرایط تیم روی کاغذ برای بقا خیلی سخت بود، اما ماشین سازی تیمی ریشه دار و قدیمی ترین تیم شمال غرب ایران است. این تیم از قدیم حرف هایی برای گفتن داشته و بهترین تیم شهرستانی شده است.

اکبرپور با بیان اینکه به ماشین سازی مدیون است، توضیح داد: همواره تیم های مقابل، هم ماشین سازی را دوست دارند و هم از آن می ترسند. این موضوع به خاطر پُرهوادار و ریشه دار بودن این تیم است. من برای یاری به ماشین سازی آمدم و هر زمان احساس کنم که نمی توانم به تیم یاری کنم و افراد دیگری می توانند چنین کاری انجام دهند، جایم را به آنها می دهم تا تیم سرپا بمانند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اکبرپور: حاضرم جای خود را به افرادی دیگر بدهم تا ماشین سازی سرپا بماند، داور 2 پنالتی ما را نگرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکبرپور: حاضرم جای خود را به افرادی دیگر بدهم تا ماشین سازی سرپا بماند، داور 2 پنالتی ما را نگرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید