بازدید معاون استاندار خراسان رضوی از ایستگاه های استقبال از زائرین و مراکز خدمات رفاهی و فرهنگی

به گزارش وبلاگ ساختمان، به منظور ارزیابی کیفیت خدمات و نحوه ارائه خدمات بهداشتی به زائرین و گردشگران نوروزی و سنجش میزان رعایت دستور العمل های مربوطه، معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی از برخی مراکز و مجموعه های خدمات رسان به زائرین بازدید کرد.

بازدید معاون استاندار خراسان رضوی از ایستگاه های استقبال از زائرین و مراکز خدمات رفاهی و فرهنگی

به گزارش وبلاگ ساختمان خراسان رضوی، محمدصادق براتی در حاشیه بازدید و ارزیابی از ساختمان مرکز هماهنگی ستاد اجرایی، ایستگاه راه آهن، پایانه مسافربری و ایستگاه های استقبال از زائرین در محور نیشابور و قوچان اظهار کرد: با همت خدمتگزاران مردم عزیز در شهرداری مشهد امکانات قابل توجهی برای استقبال و پذیرایی از زائرین آماده شده است که جای تقدیر و قدردانی دارد.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی ادامه داد: یکی از مراکز مهمی که در این ایام راه اندازی شده است، مرکز پاسخگویی به سوالات تلفنی زائرین است که به سه زبان عربی، فارسی و انگلیسی انجام می گیرد.

و با اشاره به برگزاری برنامه های بانشاط نوروزی در مراکز زائر پذیر به اهمیت ایجاد شور و نشاط در بین زائرین و مجاوین با استفاده از برنامه های پر محتوا و فرهنگی تاکید کرد و خواستار ارتقاء آن در این مراکز شد.

منبع: جام جم آنلاین

به "بازدید معاون استاندار خراسان رضوی از ایستگاه های استقبال از زائرین و مراکز خدمات رفاهی و فرهنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید معاون استاندار خراسان رضوی از ایستگاه های استقبال از زائرین و مراکز خدمات رفاهی و فرهنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید