برپایی میز خدمت مدیران سمنان برای پاسخگویی به مردم

به گزارش وبلاگ ساختمان، میز خدمت مدیران در استان سمنان برای پاسخگویی به مردم و رسیدگی مستقیم به مسائل و مشکلاتشان برپا شد.

برپایی میز خدمت مدیران سمنان برای پاسخگویی به مردم

نبی الله خدابخشی، مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان سمنان در راستای پاسخ گویی به سؤالات و برطرف مسائل مردم و جامعه هدف، در ملاقات عمومی و چهره به چهره مسؤولان با مردم و آشنایی با مسائل آن ها حضور یافت و اظهار کرد: راه چاره ها و هدایت های لازم برای برطرف مسائل مردم و درخواست های آن ها در میز خدمت به جامعه هدف ارائه می گردد.

وی با تأکید بر این که خدمت نوعی عبادت است، اضافه کرد: عبادت زمان و مکان نمی شناسد؛ در محل کار و هر تجمعی جوابگوی مردم هستیم و این یک افتخار است.

مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان سمنان با بیان این که برپایی میز خدمت رضایت مندی مردم را در پی دارد، گفت: با توجه به مسائل مراجعه کنندگان و درخواست های مردمی در حوزه های مختلف، احتیاج است تا این برنامه ادامه داشته باشد.

کانونی های سمنان نیز همراه با مردم مؤمن و متدین با شرکت در راهپیمایی خودجوشی، دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و احترام به ارزش های دینی را خواهان شدند و اقدامات هنجارشکنانه روز های اخیر و هتک حرمت به مقدسات و ارزش های انقلاب اسلامی و هرگونه اغتشاش و ناآرامی در جامعه را محکوم کردند.

وبلاگ ساختمان سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "برپایی میز خدمت مدیران سمنان برای پاسخگویی به مردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی میز خدمت مدیران سمنان برای پاسخگویی به مردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید