بهره برداری از باند رفت منطقه 2 آزادراه تهران ، شمال تا سرانجام 1401

به گزارش وبلاگ ساختمان، باند رفت منطقه 2 آزادراه تهران - شمال تا خاتمه سال 1401 به بهره برداری می رسد.

بهره برداری از باند رفت منطقه 2 آزادراه تهران ، شمال تا سرانجام 1401

وبلاگ ساختمان - میرکاظمی در بازدید از آزادراه تهران - شمال گفت: دولت در بخش تامین مالی این پروژه، به تعهدات خود عمل خواهد نمود. بعلاوه کار در منطقه 3 آزادراه تهران - شمال نیز باید پیگیری و معین تکلیف گردد.

به گفته رئیس سازمان برنامه و بودجه، همه مشاوران، پیمانکاران و حتی تمام مصالح به کار رفته در این پروژه، ایرانی و تمامی تونل ها و پل های آن نیز به دست مهندسان ایرانی طراحی و احداث شده است.

صبح امروز مسعود میرکاظمی به همراه رئیس بنیاد مستضعفان و معاون اجرایی رئیس جمهور از آزادراه تهران - شمال بازدید کردند. بعلاوه جلسه ای برای آنالیز ابعاد مختلف کار در این منطقه از آزادراه برگزار گردید. بر این اساس قرار است، راستا رفت آزادراه تهران-شمال تا خاتمه سال 1401 به بهره برداری برسد.

آزادراه تهران - شمال، تهران را به چالوس متصل می نماید راستا این آزادراه از تقاطع غیر همسطح با بزرگراه شهید همت و بزرگراه آزادگان شروع و به موازات جاده قدیم کرج-چالوس امتداد می یابد. این آزاد راه چهار قطعه دارد که قطعه اول از تهران شروع و با عبور از منطقه ها کن، سولقان، امامزاده عقیل، تونل تالون و دره لانیز به سه راهی شهرستانک می رسد، قطعه دوم نیز حدفاصل دو آب شهرستانک - پل زنگوله به طول تقریبی 22 کیلومتر است که ساخت آ ن در جریان است.

قطعه سوم آزاد راه تهران شمال نیز حدفاصل پل زنگوله - سه راهی دشت نظیر و مرزن آباد به طول تقریبی 47 کیلومتر است که دو خط رفت و دو خط برگشت دارد که هنوزهیچ گونه عملیات اجرایی در آن انجام نگرفته است.

قطعه چهار آزادراه تهران - شمال نیز حدفاصل سه راهی دشت نظیر مرزن آباد - چالوس به طول حدود 20 کیلومتر است که اجرای این قطعه از سال 1375 شروع شد و در سال 1391 به بهره برداری رسید.

وبلاگ ساختمان مالی اقتصاد و انرژی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بهره برداری از باند رفت منطقه 2 آزادراه تهران ، شمال تا سرانجام 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از باند رفت منطقه 2 آزادراه تهران ، شمال تا سرانجام 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید