تصمیم احساسی ستاره خبرساز؛ می خواهم قرارداد 5ساله با پرسپولیس ببندم!

به گزارش وبلاگ ساختمان، بیرانوند چون قرارداد قبلی اش را فسخ نموده بود برای ماندن در پرسپولیس باید قرارداد تازه امضا می کرد.

تصمیم احساسی ستاره خبرساز؛ می خواهم قرارداد 5ساله با پرسپولیس ببندم!

به گزارش وبلاگ ساختمان یحیی گل محمدی اواسط هفته پیش بود که بعد از صحبت با علیرضا بیرانوند متوجه می گردد که او تصمیمش برای رفتن به استقلال جدی است و قصد ندارد پیشنهاد وسوسه انگیز این باشگاه را رد کند. با توجه به همین مساله یحیی در تماس با وحید امیری از او می خواهد که به عنوان کاپیتان پرسپولیس و دوست صمیمی بیرانوند او را مجاب کند که از تصمیمش صرف نظر کند. به همین دلیل امیری خود را به تهران رسانده و به همراه وکیلش، ابوذر تیموری که دوست صمیمی مشترک این دو بازیکن است به سراغ بیرانوند می روند. این دو بعد از ساعت ها صحبت با بیرانوند او را مجاب می نمایند که به اعتبار خود ضربه نزده و در جمع سرخپوشان ماندنی گردد. در این میان تماس هایی هم از سوی فدراسیون با بیرانوند گرفته می گردد مبنی بر اینکه اگر باشگاه پرسپولیس شکایت کند احتمال محرومیتش وجود دارد.

در کنار این مساله نیز استقلالی ها از موضع خود در قبال پیشنهاد سنگین مالی به بیرانوند عقب نشینی نموده و این دروازه بان متوجه می گردد که شرایط حسابی پیچیده شده است. در ادامه ماجرا امیری و تیموری راهی باشگاه پرسپولیس شده و بعد از صحبت با رضا درویش شرایط را برای بازگشت بیرانوند و عقد قرارداد نو فراهم می نمایند؛ هرچند درویش همچنان تاکید می نماید که نمی تواند به بیرانوند بیشتر از سقف قرارداد باشگاه قرارداد نوی امضا کند.

ضرری که بیرانونداز اعتماد به وکیلش کرد

وکیل بیرانوند نقش اصلی را در ماجرای فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس برعهده داشت و تاکید او این بود که این فسخ قانونی است اما با تماس هایی که از سوی فدراسیون با این دروازه بان گرفته شد، بیرانوند فهمید که بابت اعتماد بیش از حد به وکیلش اشتباه بزرگی مرتکب شده است. اما نکته جالب توجه اینکه بیرانوند چون قرارداد قبلی اش را فسخ نموده بود برای ماندن در پرسپولیس باید قرارداد نو امضا می کرد. به همین دلیل او در این قرارداد باید قوانین نو را هم رعایت می کرد. در قرارداد قبلی بیرانوند آپشن هایی را داشت که 50 درصد به اصل قراردادش اضافه می کرد. مشابه اتفاقی که این فصل رخ داد و علی بیرو جدا از قراردادش نزدیک به 7 میلیارد تومان هم پاداش گرفت. اما قوانین نو اجازه نمی دهد بازیکنی بیشتر از 30 درصد قراردادش آپشن اضافه کند و از طرفی بند فسخ هم نمی تواند داشته باشد. از این رو بیرانوند در این قرارداد نو هم بند فسخ 250 هزار دلاری اش را از دست داد و هم اینکه فقط 30 درصد قراردادش آپشن اضافه نموده است. طبق بعضی اخبار دریافتی قرارداد نو بیرانوند با پرسپولیس 15 میلیارد تومان به سه میلیارد آپشن و بدون بند فسخ است.

بیرانوند می خواست 5ساله ببندد

شاید برای خیلی ها عجیب باشد اما در نشست چهارشنبه شب علیرضا بیرانوند با رضا درویش، این دروازه بان به قدری تحت تاثیر حضور طرفداران در مقابل ساختمان باشگاه قرار گرفته بود که برای جبران اشتباهش قصد داشت قرارداد 5 ساله با پرسپولیس امضا کند. او این پیشنهاد را به درویش داد اما اطرافیانش به وی اعلام کردند احساسی تصمیم نگیرد که بعدا پشیمان گردد و بهتر است همان قرارداد دوساله را امضا کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصمیم احساسی ستاره خبرساز؛ می خواهم قرارداد 5ساله با پرسپولیس ببندم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم احساسی ستاره خبرساز؛ می خواهم قرارداد 5ساله با پرسپولیس ببندم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید