تنسنت از یک بازی اکشن بزرگ به نام Code: To Jin Yong رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ ساختمان، شرکت لایت اسپید (Lightspeed) اظهار داشت که یک بازی نو در سبک دنیا باز خواهد ساخت. این استودیو یکی از انشعابات شرکت تنسنت (Tencent) است. نام این بازی کد: به جین یانگ (Code: to Jin Yong) بوده و بر اساس داستان های رزمی به همین نام جین یانگ ساخته شده است.

تنسنت از یک بازی اکشن بزرگ به نام Code: To Jin Yong رونمایی کرد

بازی کد: به جین یانگ با استفاده از موتور آنریل انجین 5 (Unreal Engine 5) ساخته شده است. در حال حاضر این اولین بازی جهان بازی است که با استفاده از این موتور انیمیشن سازی ساخته شده است. در حال حاضر اطلاعات چندانی از این بازی منتشر نشده ولی انتظار می رود که جهانی بسیار گسترده ای داشته باشد.

یکی از نکات قابل بحث این است که عناوین بازی های ویدئویی به یکدیگر بسیار نزدیک شده اند. بازی های بسیاری در سبک اکشن و جهان باز وجود داشته و تمامی شرکت ها نیز کوشش می نمایند تا وارد این سبک بشوند. برای مثال یک بازی مثل سونیک واقعاً احتیاجی نبود که جهان باز بگردد.

حال این بازی تازه نیز در عین مجذوب کنندهیت قطعاً میان عناوین این سبک گم خواهد شد. مگر اینکه شرکت سازنده تصمیم بگیرد یک مورد بسیار مجذوب کننده در آن قرار دهد تا بدرخشد. برای مثال یکی از عناوین که به خوبی درخشید الدن رینگ (Elden Ring) بود. جهانی الدن رینگ آنقدر گسترده است که قطعاً میان عناوین دیگر بسیار خاص است.

مشکل اینجاست که از میان 100 بازی جهان باز، تنها یک عدد مثل الدن رینگ می گردد. عناوین دیگر تنها یک بازی تکراری دیگر بوده که نمی توانند توجه افراد را به خود جلب نمایند. درست است که سبک جهان باز به سازنده اجازه خواهد داد تا محتوای زیادی را در بازی خود واقع شده است. نکته اینجاست که آیا شرکت سازنده تا این حد محتوا دارد؟ به علت اینکه عناوین ضعیف جهان باز به خاطر محتوای تکراری یا کم سرزنش شده اند.

بازی کد: به جین یانگ یک نکته مثبت دارد. آن هم جهانی آماده آن است. به علت اینکه این بازی بر اساس کتاب ساخته شده و سازندگان در جریان هستند که جهان را چگونه بسازند. همینطور اینکه محتوای مورد احتیاج برای مجذوب کننده کردن این بازی را در اختیار دارند.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "تنسنت از یک بازی اکشن بزرگ به نام Code: To Jin Yong رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنسنت از یک بازی اکشن بزرگ به نام Code: To Jin Yong رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید