توضیحات سخنگوی دولت درباره ساعت کاری کارمندان در ماه رمضان، از 7 تا 9 صبح شناور است

به گزارش وبلاگ ساختمان، در خصوص کارکنان دستگاه های مختلف هم علاوه بر ساعت شناور 7 تا 9 صبح که برای ماه مبارک رمضان تعیین شده است برای روز 19 رمضان که روز پس از مراسم شب قدر است و تعطیل هم نیست ساعت شروع به کار ادارات 9 صبح است.

توضیحات سخنگوی دولت درباره ساعت کاری کارمندان در ماه رمضان، از 7 تا 9 صبح شناور است

سخنگوی دولت گفت: در ماه رمضان ساعت کاری کارکنان ادارات بین 7 تا 9 صبح شناور است

به گزارش مهر، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در جمع وبلاگ ساختمان در خصوص تغییر ساعت کاری ادارات در ماه مبارک رمضان گفت: براساس بند دوم مصوبه ای که هیأت وزیران در انتهای سال گذشته برای معین ساعات کاری ادارات و دستگاه های مختلف به تصویب رساند، در خصوص ساعت آغاز به کار در ماه مبارک رمضان معین تکلیف شده است.

وی اضافه نمود: مطابق این بند ساعت آغاز به کار ادارات به صورت شناور از 7 تا 9 صبح در نظر گرفته شده است؛ البته ساعت کاریِ واحدهای عملیاتی خدمت رسان مثل مراکز بهداشتی به صورت شناور و به نحوی که کار مردم با مشکل روبرو نگردد معین می گردد؛ یعنی این امکان وجود دارد ساعت کاری با هماهنگی مدیر مربوطه بین 7 تا 9 صبح طراحی گردد، ولی این امر نباید اختلالی در خدمت رسانی به مردم ایجاد کند.

بهادری جهرمی با بیان اینکه آغاز به کار دانشگاه ها تغییری پیدا نکرده است و پیش از این هم ساعت 8 صبح بود، توضیح داد: با توجه به اینکه در استمرار سال تحصیلی سال 1402- 1401 هستیم آغاز به کار مدارس می تواند مطابق روال گذشته باشد و منعی هم از این جهت وجود ندارد.

سخنگوی دولت گفت: در خصوص کارکنان دستگاه های مختلف هم علاوه بر ساعت شناور 7 تا 9 صبح که برای ماه مبارک رمضان معین شده است برای روز 19 رمضان که روز پس از مراسم شب قدر است و تعطیل هم نیست ساعت آغاز به کار ادارات 9 صبح است، لذا تمامیِ مسائل مرتبط با معین ساعت کار ماه مبارک رمضان هم در همین مصوبه در نظر گرفته شده است.

منبع: عصر ایران

به "توضیحات سخنگوی دولت درباره ساعت کاری کارمندان در ماه رمضان، از 7 تا 9 صبح شناور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات سخنگوی دولت درباره ساعت کاری کارمندان در ماه رمضان، از 7 تا 9 صبح شناور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید