حذف 2900 کالری با 15حرکت ساده

به گزارش وبلاگ ساختمان، رژیم های غذایی سفت و سخت گرفتن و انجام ورزش های منظم و سازمان یافته، چیزی نیست که از عهده هر کسی برآید. خیلی ها نمی توانند خودشان و برنامه روزانه شان را با برنامه ریزی های طولانی مدت و سخت وفق بدهند و به همین بهانه، از خیر کم کردن وزن و اندامی متناسب می گذرند. اما راهکارهایی وجود دارند که به شما اجازه می دهند فقط با

حذف 2900 کالری با 15حرکت ساده

حذف 2900 کالری با 15حرکت ساده

ترجمه:ندا احمدلو

رژیم های غذایی سفت و سخت گرفتن و انجام ورزش های منظم و سازمان یافته، چیزی نیست که از عهده هر کسی برآید. خیلی ها نمی توانند خودشان و برنامه روزانه شان را با برنامه ریزی های طولانی مدت و سخت وفق بدهند و به همین بهانه، از خیر کم کردن وزن و اندامی متناسب می گذرند. اما راهکارهایی وجود دارند که به شما اجازه می دهند فقط با کمی دست کاری کردن عادت های غذایی تان، تغییراتی شگرف در وزن تان ایجاد کنید. برای رسیدن به این هدف، کافی است به15 توصیه زیر عمل کنید.

مقداری پروتئین به وعده غذایی تان اضافه کنید. افزودن غذاهای پروتئینی سنگین به وعده های اصلی غذا می تواند تا حد زیادی احساس سیری و در نتیجه کم خوری را برای شما به ارمغان بیاورد. خوردن یک تخم مرغ آب پز سفت یا اضافه کردن مقداری پنیر می تواند کمک کننده باشد.

200- کالری

قهوه و نسکافه آماده نخورید. اگر هوس نوشیدن قهوه یا نسکافه ای داغ را کردید، بهتر است به جای درست کردن کافی میکس های حاضری موجود در بازار که حاوی مقدار زیادی شکر است، کمی قهوه یا نسکافه را با یک قاشق چای خوری شکر و نصف لیوان شیر مخلوط کنید و بنوشید.

60- کالری

میان وعده های سالم را برگزینید. اگر در میانه روز گرسنه شدید یا هوس خوردن به سرتان زد، به جای خوردن چیپس، پفک، کیک یا سایر موادغذایی پرکالری، یک یا دو عدد میوه بخورید. هویج، سیب، گلابی یا موز از جمله میوه هایی هستند که شما به راحتی می توانید همراه خود به مدرسه، دانشگاه یا سرکار تان ببرید.

170- کالری

نوشابه و نوشیدنی های شیرین را از رژیم تان حذف کنید. بدن شما باید کالری مورد نیازش را از خوردن غذا، سبزیجات و میوه ها به دست بیاورد، نه از نوشابه های گازدار شیرین پرکالری بنابراین مصرف نوشیدنی ها یتان را به آب، دوغ و آب میوه های طبیعی محدود کنید.

300- کالری

نان سبوس دار را از قلم نیاندازید. برای صبحانه یا ساندویچی که قرار است سر کار ببرید، نان های سبوس داری مثل نان سنگک را به جای نان های سفیدی مثل باگت انتخاب کنید.

70- کالری

روزانه یک تا دو عدد سیب بخورید. تحقیقات نشان داده اند که مصرف روزانه یک عدد سیب به علت دارا بودن فیبر و آب کافی سبب جلوگیری از دل درد می شود. همچنین محققان آمریکایی اعلام کرده اند که مصرف روزانه حداقل سه عدد سیب برای آنهایی که قصد لاغر شدن دارند، بسیار مفید است بنابراین شما می توانید دو عدد سیب کوچک به همراه دو برش کوچک نان سبوس دار را به نام شامی سبک انتخاب کنید.

100- کالری

شکلات و کاکائو، دشمن لاغری. اگر قصد لاغر شدن دارید، بهتر است به جای خوردن شکلات، کاکائو یا قند زیاد همراه با چای، از توت یا انجیرخشک استفاده کنید.

340- کالری

مثل بچه ها غذا بخورید. بشقاب تان را هیچ وقت پر از غذا نکنید تا مجبور نشوید تا آخرش را بخورید. اگر برای غذا خوردن به رستوران هم رفتید مثلا به جای پیتزای کامل یک مینی پیتزا سفارش دهید، بدون سیب زمینی سرخ کرده. هنگام خوردن غذا هم سعی کنید مثل بچه ها خودتان را با چیزی مثل اسباب بازی یا تلویزیون یا حتی صحبت کردن با همسرتان مشغول کنید تا خوردن تدریجی میل تان را به خوردن غذا کاهش دهد.

390- کالری

با سوپ شروع کنید. خوردن یک بشقاب سوپ رقیق به جای سالاد پر از سس قبل از غذا، می تواند به کاهش اشتهایتان برای خوردن غذای اصلی کمک کند.

100- کالری

ماکارونی سبوس دار بخرید. خوردن ماکارونی های سبوس دار که از آرد سمولینا تهیه شده اند، زودتر احساس سیری را به شما القا می کنند. پس بهتر است این نوع از ماکارونی ها را جایگزین آنهایی کنید که با آرد معمولی تهیه شده اند.

90- کالری

کیک های خانگی بهترند. اگر قصد لاغر شدن دارید و عاشق کیک و شیرینی هم هستید، به شما توصیه می کنیم که خودتان در منزل کیک و شیرینی های بدون خامه و کم شکر را درست کنید.

70- کالری

از سرخ کردن مواد غذایی تا حد امکان خودداری کنید. بخارپز یا کباب کردن موادغذایی مختلف مثل مرغ، ماهی، سیب زمینی و انواع سبزیجات به جای سرخ کردن آنها، از جمله راه هایی است که می تواند کالری مصرف روزانه تان را کاهش دهد. شما با سرخ کردن موادغذایی نه تنها به بافت و ترکیبات مفید آنها ضرر می رسانید بلکه بدن تان را هم متحمل پذیرفتن حجم بالایی از کالری خواهید کرد.

400- کالری

ذرت مکزیکی را درست مصرف کنید. حتما شما هم قبول دارید که ذرت مکزیکی یکی از میان وعده های خوش مزه و هوس انگیز است که کمتر کسی تاب مقاومت در برابر نخوردنش را دارد اما شما می توانید این خوراکی پرکالری را با اندکی تغییر به یک میان وعده سالم تبدیل کنید. برای این کار تنها کافی است کره و سس مایونز را از ترکیبات آن حذف کنید.

350- کالری

همه پیتزاها ضرر ندارند. اگر از طرفداران پرو پا قرص پیتزا هستید و اضافه وزن هم دارید، به شما توصیه می کنیم که از این پس پیتزای سبزیجات با پنیر کم یا حتی بدون پنیر سفارش دهید.

200- کالری

بستنی های کم کالری تر بخورید. بستنی به نوبه خود حاوی مقدار زیادی انرژی است. حالا حساب اش را کنید که این بستنی پرکالری با کاکائو، شکلات یا خرده های بیسکوییت هم ترکیب شود، این طوری کالری اش چند برابر خواهد شد بنابراین بهترین پیشنهاد خوردن بستنی های ساده است.

منبع:www.salamat.com

منبع: راسخون

به "حذف 2900 کالری با 15حرکت ساده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف 2900 کالری با 15حرکت ساده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید