خبرنگاران کرونا، آزادراه های قزوین را خلوت کرده است

به گزارش وبلاگ ساختمان، قزوین - خبرنگاران - سخنگوی ستاد مقابله با ویروس کرونا استان قزوین گفت: شیوع این ویروس همراه با محدودیت های اعمال شده، تردد خودروهای عبوری از آزادراه های استان را کاهش داده است.

خبرنگاران کرونا، آزادراه های قزوین را خلوت کرده است

به گزارش وبلاگ ساختمان، منوچهر حبیبی شامگاه یکشنبه گفت: قزوین در جهت تردد استان های شمالی و غربی کشور به پایتخت است و راه های ارتباطی آن، به خصوص آزادراه و بزرگراه های آن نیز از پرترددترین جاده های کشور به شمار می رود.

وی، آزادراه های قزوین - کرج، قزوین - رشت و قزوین - زنجان را از پرترافیک ترین راه های ارتباطی کشور دانست و افزود: با توجه به شرایط خطرناکی که شیوع ویروس کرونا در بسیاری از استان های کشور، به خصوص قزوین ایجاد کرده است، براساس تصمیم ستاد ملی مقابله با این ویروس، اعمال محدودیت تردد خودروها از اول آذرماه جاری در سراسر کشور به عمل آمد.

وی ادامه داد: برهمین اساس و به گزارش رسیده از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین که از دوربین های نظارتی گرفته شده، میزان تردد در آزادراه قزوین - رشت 73، قزوین - زنجان 64 و قزوین - کرج 60 درصد نسبت به روزهای قبل از اجرای طرح هوشمند مدیریت محدودیت و ممنوعیت های کرونایی کاهش یافته است.

حبیبی با اشاره به استقبال خوب مردم از این طرح، یادآور شد: پیش بینی می شود که میزان ترددها در روزهای آینده نیز کاهش قابل ملاحظه ای با ادامه فرایند اجرایی این طرح داشته باشد و به عبارتی بازهم شاهد خلوت تر شدن راه های ارتباطی استان باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین شرح داد: اگر بازار محدود شود، راه های ارتباطی خلوت و اگر میهمانی ها تعطیل شود، به طور قطع ویروس کرونا نیز مهار و در نهایت کنترل و محدودیت تردد خودرها باعث می شود تا این ویروس کمتر از شهری به شهر دیگر و از منطقه ای به منطقه دیگر جا به جا شود.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران کرونا، آزادراه های قزوین را خلوت کرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا، آزادراه های قزوین را خلوت کرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید