خوابگاه شبانه روزی دخترانه دانش آموزان استثنایی حضرت زینب شهر بجنورد افتتاح شد

به گزارش وبلاگ ساختمان، تهران (پانا) - با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی، مدیر کل آموزش و پرورش و مسئولان محلی استان خراسان شمالی خوابگاه شبانه روزی دخترانه دانش آموزان استثنایی حضرت زینب شهر بجنورد افتتاح شد.

خوابگاه شبانه روزی دخترانه دانش آموزان استثنایی حضرت زینب شهر بجنورد افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی، خوابگاه دخترانه دانش آموزان استثنایی حضرت زینب شهرستان بجنورد با 500 مترمربع زیر بنا ویژه استفاده 48 دانش آموز استثنایی طی یکسال احداث شده است.

اعتبار هزینه شده برای ساخت این بنا 2 میلیارد تومان است که 700 میلیون تومان آن به وسیله خیرین آقایان کاملی و مومن زاده پرداخت شده است و باقی اعتبار آن از سوی سازمان نوسازی و توسعه مدارس تامین شده است.

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در حاشیه این افتتاح گفت: یکی از عوامل ترک تحصیل دانش آموزان با نیازهای ویژه نداشتن مکان اقامت در نزدیک محل تحصیل و عدم دسترسی به سرویس ایاب و ذهاب است.

وی اضافه نمود: خوابگاه های دانش آموزی پیش زمینه حضور دانش آموزان در مدارس است و وجود این خوابگاه ها شاید از خود مدارس ضروری تر باشد.

حسینی ضمن تقدیر از خیرین مدرسه ساز و تاکید بر اینکه خیرین مدرسه ساز بنای تمدن یک جامعه را بنیاین می نهند گفت: خیرین مدرسه ساز بنای دوری جامعه از رذایل و کانون تحول جامعه را بنیان می نهند و در قلب آموزش و پرورش جای دارند. مدرسه کانون تحول و کلاس واحد تحول است و خیرین کانون تحول جامعه را می سازند

معاون وزیر توضیح داد: امروز 35 هزار خیر به امر مدرسه سازی مشغول هستند و 30 درصد مدارس عادی و 70 درصد مدارس استثنایی با مشارکت خیرین احداث شده است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "خوابگاه شبانه روزی دخترانه دانش آموزان استثنایی حضرت زینب شهر بجنورد افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوابگاه شبانه روزی دخترانه دانش آموزان استثنایی حضرت زینب شهر بجنورد افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید