برطرف تصرف 8400 مترمربع از اراضی ملی استان ایلام

به گزارش وبلاگ ساختمان، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از برطرف تصرف هشت هزار و 400 مترمربع از اراضی ملی استان ایلام طی امسال اطلاع داد.

برطرف تصرف 8400 مترمربع از اراضی ملی استان ایلام

به گزارش وبلاگ ساختمان ایلام؛ عبدالله بهادری با اشاره به اقدامات انجام گرفته در برطرف تصرف اراضی ملی و دولتی استان در فروردین امسال، اضافه نمود: یگان حفاظت اراضی ملی و دولتی این اداره کل در یک ماه اول سال هشت هزار و 400 متر مربع از اراضی ملی و دولتی سطح استان به ارزش 165 میلیارد ریال از تصرف اشخاص سودجو خارج کرد.

وی همراهی و همدلی نیروی انتظامی و دستگاه قضا در برطرف تصرف اراضی ملی و دولتی را قابل تقدیر دانست و از همکاری آنها در این زمینه قدردانی کرد.

بهادری با بیان اینکه افراد فرصت طلب و سودجو از عدم آگاهی و شناخت مردم به قوانین سوء استفاده می نمایند، توضیح داد: مردم در معاملات خود شرایط احتیاط را رعایت نموده و پس از استعلامات لازم از اداره کل راه و شهرسازی و سایر ادارات مربوطه نسبت به خرید ملک اقدام نمایند و در مواجهه با زمین خواری با شماره تلفن شبانه روزی 1656 یگان حفاظت اطلاع دهند.

وی اضافه نمود: صاحبان ماشین آلات سنگین (لودر، بیل مکانیکی، کامیون و …) توجه داشته باشند، در صورت هرگونه همکاری با متصرفین اراضی برای تسطیح زمین و آماده سازی ساخت وساز غیر مجاز ماشین آلات آنان برای فرایند قضایی توقیف می گردد.

منبع: جام جم آنلاین

به "برطرف تصرف 8400 مترمربع از اراضی ملی استان ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف تصرف 8400 مترمربع از اراضی ملی استان ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید