رونمایی از طرح یکسال یکصد کتاب در البرز، شیوه های درست کتابخوانی آموزش داده می گردد

به گزارش وبلاگ ساختمان، به گزارش خبرنگار خبرنگاران درکرج، مهری فلاح ظهر پنجشنبه در مراسم رونمایی از طرح یکسال یکصد کتاب که یک خرداد 1402 در محل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان مرکز کرج برگزار گردید، اظهار کرد: در این طرح 100 عنوان از کتاب های برتر برای رده های سنی مختلف معرفی می گردد. علاوه بر آن فعالیت کتابخوانی این 100 کتاب به صورت هدفمند در طول یک سال در مراکز کانون انجام می گردد.

رونمایی از طرح یکسال یکصد کتاب در البرز، شیوه های درست کتابخوانی آموزش داده می گردد

وی جذب بچه ها به کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه در بین بچه ها و نوجوانان را از مهمتربن اولویت های کانون در این طرح عنوان نمود و گفت: علاوه بر بچه ها، اولیا هم درگیر کتابخوانی می شوند و به صورت غیر مستقیم بر فعالیت کتابخوانی اولیا هم تاثیرگذار است.

فلاح با اشاره به شرایط نامطلوب سواد خواندن در کشور به نسبت جامعه بین المللی، گفت: کوشش می گردد به توانمندسازی بچه ها در خواندن به گونه ای انجام گردد که که سواد خواندن از کودکی در افراد افزایش یابد.

وی آموزش شیوه های کتابخوانی برای ترغیب بچه ها به خواندن را از دیگر فعالیت های این طرح برشمرد و گفت: شیوه های کتابخوانی که مربیان در کانون انجام می دهند را ارزیابی می کنیم و در بین آن ها بهترین ها را انتخاب و در اختیار معلمان و اولیاء قرار می دهیم.

افراد می تواند این صد کتاب را از فروشگاه کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان واقع در مرکز مجتمع کرج و بعلاوه با عضویت در کتابخانه های کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان مراکز مختلف البرز به امانت بگیرند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "رونمایی از طرح یکسال یکصد کتاب در البرز، شیوه های درست کتابخوانی آموزش داده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از طرح یکسال یکصد کتاب در البرز، شیوه های درست کتابخوانی آموزش داده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید