ساعت هوشمند لوکس تگ هویر ویژه گلف بازان!

به گزارش وبلاگ ساختمان، فراوری کننده ساعت های لوکس سوئیسی، Tag Heuer به تازگی ساعت هوشمند جدیدی به نام Tag Heuer Connected Caliber E4 Golf Edition را عرضه نموده است. این ساعت هوشمند برای علاقمندان به ورزش گلف طراحی شده است و با دستگاه های اندرویدی و iOS سازگار است.

ساعت هوشمند لوکس تگ هویر ویژه گلف بازان!

به گزارش وبلاگ ساختمان، این ساعت هوشمند دارای ویژگی های اختصاصی برای گلف بازان است. از جمله این ویژگی ها می توان به ایجاد جزئیات سه بعدی از عکس های کاربران و نظارت بر امتیاز کاربران اشاره نمود. ساعت Tag Heuer از نوار های رنگی برای نمایش عملکرد شما در هر سوراخ استفاده می نماید. این ساعت دارای نقشه های دو بعدی از پیش بارگذاری شده برای بیش از 40000 زمین گلف است که می تواند اولین چرخش شما را در ناحیه سه راهی تشخیص داده و به طور اتوماتیک آغاز به ردیابی بازی شما می نماید. در نسل های قبلی این کار بصورت دستی انجام می شد.

همانطور که راه می روید این ساعت فاصله تا سوراخ بعدی را نشان می دهد و توصیه می نماید از کدام چوب بهره ببرید. هرچه بیشتر بازی کنید، ساعت بیشتر درباره شما می آموزد. برای مثال به یاد می آورد که در بازدید های قبلی از چه باشگاه هایی استفاده نموده اید و توپ در کجا فرود آمده است، بنابراین می تواند توصیه هایی متناسب با بازی شما ارائه دهد. ساعت هوشمند نو Tag Heuer دارای صفحه نمایش لمسی 1.39 اینچی OLED با وضوح 246 پیکسل در هر اینچ است. این ساعت هوشمند از پردازنده اسنپدراگون +Wear 4100 کوالکام پشتیبانی می نماید و بر روی سیستم عامل Wear OS 2.0 اجرا می گردد. ظرفیت باتری این ساعت هوشمند 430 میلی آمپر ساعت می باشد که 24 ساعت دوام می آورد. شارژ کامل این ساعت هوشمند 90 دقیقه طول می کشد.

این ساعت هوشمند دارای چند ویژگی اختصاصی نیز می باشد. با استفاده از ساعت Tag Heuer کاربران می توانند جزئیات عکس های قبلی مرور نمایند و برترین راستا را برای پرتاب توپ انتخاب نمایند. این ساعت هوشمند بعلاوه نقشه های دو بعدی با وضوح بالا از خطرات و فواصل موجود در بیش از 40000 زمین گلف در سراسر دنیا را ارائه می دهد. Tag Heuer دارای بدنه 45 میلی متری ساخته شده از تیتانیوم سبک وزن با روکش کربنی مشکی الماس مانند است. E4 معمولی دارای یک نسخه 42 میلی متری است، اما نسخه گلف فقط با بدنه 45 میلی متری عرضه می گردد. بند این ساعت در دو رنگ سفید و مشکی عرضه می گردد.

قیمت Tag Heuer Golf Edition که یک ساعت هوشمند لوکس به شمار می آید، از 2650 دلار آغاز می گردد. جدا از ویژگی های پیشرفته ردیابی گلف این ساعت هوشمند می تواند موارد حیاتی سلامتی کاربران از جمله کنترل ضربان قلب و ردیابی تمرین را نیز میزان گیری کند. این ساعت هوشمند دارای GPS و شتاب سنج داخلی نیز برای ردیابی موقعیت شما در راستا و در حین حرکت می باشد. در حالی که این ساعت هوشمند دارای فناوری پیشرفته است، اما برای یک بازار خاص ساخته شده است. این ساعت دارای ویژگی NFC نیز می باشد و شما می توانید با استفاده از این ویژگی از سیستم پرداخت موبایلی بهره ببرید. Tag Heuer بعلاوه تا عمق 50 متری در برابر آب مقاوم است.

منبع: gsmarena

منبع: فرارو

به "ساعت هوشمند لوکس تگ هویر ویژه گلف بازان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت هوشمند لوکس تگ هویر ویژه گلف بازان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید