سرنوشت برنامه دورهمی؛ چه کسی جای مهران مدیری را می گیرد؟

به گزارش وبلاگ ساختمان، در ادامه این پیش بینی ها نیز، ایسنا نوشته که از افراد تازهی، چون مهران رجبی به عنوان مجری سری تازه دورهمی به جای مهران مدیری نام برده می گردد. در این میان بعضی فعالان رسانه ای نیز به پژمان بازغی و مهران غفوریان برای اجرای این برنامه اشاره نموده بودند.

سرنوشت برنامه دورهمی؛ چه کسی جای مهران مدیری را می گیرد؟

وبلاگ ساختمان | ویدیوی جنجالی مهران مدیری درباره عدم پخش دورهمی و تصویر او از تلویزیون حالا باعث شده تا 45 قسمت از برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری روی دست مسئولان تلویزیون بماند. اما با این حال بعضی رسانه ها و فعالان رسانه ای بر این باورند که صداوسیما این 45 قسمت را به بایگانی می فرستد و احتمالا مجری تازه ای برای فصل تازه دورهمی انتخاب می نمایند.

به گزارش وبلاگ ساختمان ، استدلال بعضی رسانه ها این است که، چون صداوسیما هزینه سنگینی برای آکساسوار و دکور این مسابقه تلویزیونی متحمل شده، به راحتی از کنار آن نمی گذرد. به همین علت احتمال جایگزینی یک مجری دیگری با مهران مدیری بسیار زیاد است.

در ادامه این پیش بینی نیز، ایسنا نوشته که از افراد تازهی، چون مهران رجبی به عنوان مجری سری تازه دورهمی به جای مهران مدیری نام برده می شود. در این میان بعضی فعالان رسانه ای نیز به پژمان بازغی و مهران غفوریان برای اجرای این برنامه اشاره نموده بودند.

در مقابل گروهی هم بر این عقیده اند که مسئولان تلویزیون به علت بعضی ملاحظات، فعلا برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری را پخش نمی نمایند. اما احتمالا با آرام تر شدن اوضاع این 45 قسمت پخش می شود، چرا که هزینه سنگینی برای ضبط این قسمت ها صرف شده است.

سرنوشت مبهم دورهمی؛ مهران مدیری با یک سریال بر می شود؟

پس از انتشار شایعات متعدد و بازتاب گسترده آن، ناصر قدیر کاشانی، تهیه نماینده دورهمی اعلام نمود که تلویزیون فعلا هیچ تصمیمی برای ساخت سری تازه این برنامه ندارد. علاوه بر این معلوم نیست که آیا او تهیه نماینده باشد یا خیر. اما چیزی که از آن مطمئن است این است که همه این مطالب برآورد و شایعه است.

او گفته که فعلا با صداوسیما رایزنی ننموده اند، اما صمیم با سازمان صداوسیما است. آن ها فعلا 45 برنامه تحویل داده اند که هر زمانی در کنداکتور قرار بگیرد چند ماهی می تواند روی آنتن باشد. با این حال ساخت، فراوری، انتخاب مجری، مشخص محتوا و پخش دورهمی از اختیارات سازمان صداوسیما است و فعلا تصمیم تازهی اتخاذ نشده است.

در خصوص مهران مدیری نیز او گفته که مدیری قصد خداحافظی از دنیای کارگردانی و بازیگری را ندارد.

طبق اعلام ناصر قدیر کاشانی، مهران مدیری در حال نگارش متن سریالی به نام زالو است که قرار است برای نماوا ساخته شود.

منبع: فرادید

به "سرنوشت برنامه دورهمی؛ چه کسی جای مهران مدیری را می گیرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرنوشت برنامه دورهمی؛ چه کسی جای مهران مدیری را می گیرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید