شعر و آشنایی با مراحل تهیه ظروف سفالی، انتشار گِل شُلَکی چی می شه! برای بچه ها

به گزارش وبلاگ ساختمان ، به نقل از روابط عمومی انتشارات سیمای شرق، کتاب گِل شُلَکی چی می شه!نوشته زهرا موسوی و تصویرگری ثریا علی جان زاده از مجموعه کتاب های این جوری بود، اون جوری شد از طریق کتاب های زرافه در 28 صفحه و در قطع خشتی برای گروه سنی الف و ب، با قیمت 38هزارتومان به چاپ رسیده است.

شعر و آشنایی با مراحل تهیه ظروف سفالی، انتشار گِل شُلَکی چی می شه! برای بچه ها

این کتاب در قالب شعری مجذوب کننده و تصاویری زیبا، بچه ها را با مراحل تبدیل شدن خاک به ظروف سفالی آشنا می کند. از زمانی که یک خاک تبدیل به گِل شده و از طریق کوزه گر و طی مراحل مختلف ظرفی ساخته و سپس با قرارگرفتن در کوره و رنگ آمیزی آن به یک ظرف سفالی تبدیل می شود. این مجموعه کتاب -که تا به امروز پنج جلد از آن با عناوین هیس هیسی چی می بافه، مامان درخت گل به سر، ببعی نه پشم هیچ هیچ و اجی مجی یه دونه و گِل شُلَکی چی می شه! چاپ و منتشر شده- بچه ها را با مراحل رشد و تغییر و تحول جانوران، گیاهان و خوراکی ها آشنا می کند. بنابراین والدینی که می خواهند بچه ها خود را با مفاهیم محیط زیستی آشنا کنند، می توانند از این کتاب ها بهره مند شوند.

در خلاصه داستان این کتاب آمده است: توی خانه تان لیوان سفالی دارید؟ یا کاسه و بشقاب سفالی؟ همان ها که رنگ های آبی و سبز قشنگ دارند؟ همان ها که خوردن دوغ و آش تویشان خیلی می چسبد؟ دوست داری بدانی ظرف های سفالی ایرانی چه جوری ساخته می شوند؟ بله؟ پس باید این کتاب یعنی گل شلکی چی می شه! را بخوانی.

این انتشارات به جهت سهولت در دسترسی به آثار این نشر امکان دریافت تمامی کتاب های خود را به صورت الکترونیکی از طریق پلتفرم های کتابخوان فراهم کرده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "شعر و آشنایی با مراحل تهیه ظروف سفالی، انتشار گِل شُلَکی چی می شه! برای بچه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شعر و آشنایی با مراحل تهیه ظروف سفالی، انتشار گِل شُلَکی چی می شه! برای بچه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید