شوخی جالب احسان علیخانی با مهران مدیری در دورهمی

به گزارش وبلاگ ساختمان، احسان علیخانی گفت: اعتراف می کنم که دفعه اول را صادقانه پیچاندم و خدا را شکر می کنم که تصمیم درست گرفتم و نیامدم. برای اینکه مو های سر سروش صحت را زدید، نیما فلاح را کچل کردید و...

شوخی جالب احسان علیخانی با مهران مدیری در دورهمی

وبلاگ ساختمان| خبر ها در روز های پایانی سال 1399 حاکی از آن بود که عید نوروز 1400 برنامه دورهمی پخش نخواهد شد، اما قسمت پایانی فصل چهارم این برنامه تلویزیونی که به طور ویژه طراحی شده بود، با حضور احسان علیخانی به عنوان مهمان این برنامه، شنبه 30 اسفندماه مقارن با تحویل سال نو روی آنتن رفت.

احسان عیلخانی در برنامه دورهمی مهران مدیری از راز های زندگیش و دلیل نیامدنش به این برنامه گفت. او با اشاره به اینکه من مدیریت بازرگانی خواندم و سه ترم روانشناسی هم خواندم گفت: یک جورایی بیرونم کردند. من یک آدم شلخته و بد لباس و آشفته ای هستم.

درآغاز برنامه مهران مدیری گفت: 700 بار دعوت کردیم، زنگ زدیم و گفتیم احسان جان نمیای؟! آخر چرا با ما این کار را می کنی؟! حتی یکبار گفتی من شیراز هستم، اما من در اتوبان ارتش تو را دیدم و تا به حال به تو نگفتم.

علیخانی هم گفت: از هیچ کس پنهان نیست که چقدر شما را دوست دارم و شما چقدر حق گردن من و همکارانم دارید. در این تردیدی نیست.

شما شوخی کردید؛ اما باید بگویم آقای مدیری می خواست برنامه را آغاز کند، با من تماس گرفت و گفت می خواهم قسمت اول را با شما آغاز کنم. من خیلی چیز ها شنیده بودم و می دانستم چه نقشه هایی در سر دارید.

اعتراف می کنم که دفعه اول را صادقانه پیچاندم و خدا را شکر می کنم که تصمیم درست گرفتم و نیامدم. برای اینکه مو های سر سروش صحت را زدید، نیما فلاح را کچل کردید و...

پس بعد از گذشت پنج سال دیدم آقای مدیری در این برنامه جا افتاده و یک گوشه نشسته است و با گوی خودش بازی می نماید. گفتم الان موقعش شده که که به برنامه دورهمی بروم.

مدیری هم گفت: ما هم به رسم برنامه های اول در آخرین برنامه مو های مهمان را کوتاه می کنیم:

دانلود

فیلم اصلی

کد ویدیومنبع: فرادید

به "شوخی جالب احسان علیخانی با مهران مدیری در دورهمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوخی جالب احسان علیخانی با مهران مدیری در دورهمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید