عملیات گازرسانی به یک شهر و 15 روستای الیگودرز شروع شد

به گزارش وبلاگ ساختمان، عملیات گازرسانی به شهر تیتکان و 15 روستای شهرستان الیگودرز روز پنجشنبه با حضور مسلم رحمانی سرپرست گازرسانی شرکت ملی گاز ایران شروع شد.

عملیات گازرسانی به یک شهر و 15 روستای الیگودرز شروع شد

کرم گودرزی مدیر عامل شرکت گاز لرستان گفت: طرح گازرسانی به شهر تیتکان بزنوید و 15 روستای تابعه الیگودرز با اعتبار بالغ بر 733 میلیارد ریال شروع شده است.

او گفت: بعلاوه جشن انتها گازرسانی به شهرک های صنعتی لرستان و افتتاحیه گازرسانی به شهرک صنعتی چمن سلطان الیگودرز با اعتبار بالغ بر 100 میلیارد ریال برگزار گردید که با این اقدام هم اکنون تمامی شهرک های صنعتی فعال استان از این زیرساخت بهره مند هستند.

مدیر عامل شرکت گاز لرستان ادامه داد: ظرفیت ایستگاه چمن سلطان از 2 هزار و 500 متر مکعب به 20 هزار متر مکعب افزایش یافته و در این راستا 42 کیلومتر لوله هشت اینچی فلزی، 49 کیلومتر لوله پلی اتیلن اجرا و 6 ایستگاه تقلیل فشار نصب شده است.

گودرزی اشاره به بهره برداری از طرح گازرسانی به هفت روستای الیگودرز نیز گفت: 260 میلیارد تومان برای اجرای چهار مصوبه سفر سال گذشته رییس جمهور به استان تامین و طرح های مصوب شده در حال اجرا است.

او بیان نمود: گازرسانی به محور شول آباد الیگودرز با اعتبار 25 میلیارد تومان از مصوبات این سفر است که اکنون به وسیله پیمانکار در حال اجرا می باشد، گازرسانی به محور بزنوید با اعتبار 80 میلیارد تومان در قالب 2 فاز در حال اجراست که عملیات اجرایی فاز نخست شروع شده و فاز دوم نیز در حال تکمیل کارگاه و نصب تجهیزات است.

شهر تازه تاسیس تیتکان از توابع بخش ذلقی شهرستان الیگودرز بر اساس سرشماری سال 95، دارای 95 خانوار با جمعیت حدود 400 نفر است.

وبلاگ ساختمان لرستان خرم آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "عملیات گازرسانی به یک شهر و 15 روستای الیگودرز شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات گازرسانی به یک شهر و 15 روستای الیگودرز شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید