مؤثرترین راه برای مبارزه با کرونا

به گزارش وبلاگ ساختمان، رئیس کالج پزشکی اتحادیه پکن می گوید: ما باید با استفاده از روش های علمی معتبر که مبتنی بر دانش ویروس شناسی و بیماری عفونی باشد، با بیماری همه گیر کووید 19 مبارزه کنیم.

مؤثرترین راه برای مبارزه با کرونا

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ ساختمان به نقل از سی جی تی ان، وانگ چن، رئیس کالج پزشکی اتحادیه پکن، یکی از موسسات برتر پزشکی چین در مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان اظهاراتی را اعلام کرد.

چن که یکی از متخصصان ارشد بیماری های تنفسی در چین است می گوید: بیماری همه گیر کرونا به طور ناگهانی ناپدید نمی گردد و خطر هنوز در حال افزایش است.

وی ادامه داد: در مقایسه با SARS، کروناویروس با نام SARS CoV-2 بسیار هوشمندانه است.

متخصص ارشد بیماری های تنفسی گفت: پیش بینی اینکه در آینده در خصوص ویروس و بیماری همه گیر چه خواهد شد، برای ما بسیار سخت است؛ زیرا این ویروس جهش و تکامل خود را تسریع نموده تا با میزبان های جدید خود یعنی انسان ها در مناطق و کشورهای مختلف سازگار گردد.

چن تأکید کرد: کاری که ما می توانیم انجام دهیم این است که هرگز پیچیدگی این بیماری همه گیر را دست کم نگیریم و از این طریق مرعوب نشویم. ما باید با استفاده از روش های علمی معتبر که مبتنی بر دانش ویروس شناسی و بیماری عفونی باشد، با آن مبارزه کنیم.

وی اعلام نمود: دانش ما درباره ویروس کرونا و اپیدمی هنوز بسیار محدود است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "مؤثرترین راه برای مبارزه با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مؤثرترین راه برای مبارزه با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید