مردان مجرد می توانند در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام نمایند؟

به گزارش وبلاگ ساختمان، تهران (پانا) - معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت مردان مجرد بالای 25 سال هم می توانند در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام نمایند که زمان آن به زودی اعلام خواهد شد.

مردان مجرد می توانند در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام نمایند؟

به گزارش صداوسیما؛ محمود محمودزاده درباره برنامه دولت برای مشارکت جوانان مجرد در طرح نهضت ملی مسکن، اضافه نمود: مصوبه شورای عالی مسکن برای ورود مجردها به طرح نهضت ملی مسکن ماه ها در وزارت راه و شهرسازی مورد ارزیابی و خاتمه مورد موافقت نهاده شد.

وی اضافه نمود: به علت حساسیت حقوقی که روی موضوع چگونگی مشارکت مجردها وجود داشت، این طرح مورد کار کارشناسی حقوقی نهاده شد و با آنالیز همه ابعاد حقوقی، اکنون در مرحله تأیید نهایی وزیر راه و شهرسازی و اجرا واقع شده است.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: بر اساس این مصوبه همه آقایان مجرد که 25 سال را تمام نموده اند می توانند برای خانه دار شدن در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام نمایند، اما در زمان تحویل واحد مسکونی خود باید متأهل باشند.

به گفته محمودزاده، ثبت نام مجردها نیز در هر استانی که تأمین زمین انجام گرفته باشد، شروع خواهد شد.

وی اضافه نمود: اکنون ثبت نام نهضت ملی مسکن در جریان است و تا 15 دی ماه ادامه دارد، این زمان تمدید نخواهد شد و سپس با اعلام زمان نو ثبت نام مجردها در طرح نهضت ملی مسکن شروع خواهد شد.

لازم به ذکر است ثبت نام به وسیله سامانه ثمن به آدرس saman.mrud.ir انجام می گردد؛ متقاضیان از 27 مهرماه ثبت نام در سامانه ثمن را شروع نموده و تا 15 آذر فرصت داشتند برای ثبت نام در این سامانه اقدام نمایند.

پیش از این رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در 18 آبان ماه سال جاری اعلام نموده بود که مجردهای بالای 18 سال می توانند از امروز (18 آبان) در سامانه ثمن ثبت نام نمایند که این حداقل سنی مجردها از 18 به 25 افزایش یافته است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "مردان مجرد می توانند در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردان مجرد می توانند در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید