معرفی اعضای شورای سیاستگذاری ششمین دوسالانه خوشنویسی ایران

به گزارش وبلاگ ساختمان، تهران (پانا) - احکام اعضای شورای سیاستگذاری ششمین دوسالانه خوشنویسی ایران به امضای هادی مظفری مدیرکل هنرهای تجسمی و رییس شورای سیاستگذاری اعطا شد.

معرفی اعضای شورای سیاستگذاری ششمین دوسالانه خوشنویسی ایران

به گزارش ارتباطات و رسانه اداره کل هنرهای تجسمی، هادی مظفری مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی صبح روز دوشنبه 10 خرداد در جلسه شورای سیاستگذاری ششمین دوسالانه خوشنویسی ایران گفت: دوسالانه ها رویداد تخصصی حوزه هنرهای تجسمی هستند و دوسالانه خوشنویسی تا به امروز منظم ترین دوسالانه هنری بوده است که توانسته استان قزوین را به عنوان پایتخت هنر خوشنویسی معرفی کند و با همکاری نهادهای مختلف در استان قزوین برگزار می گردد.

محمدحسین اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: برگزاری مستمر دوسالانه خوشنویسی در استان قزوین، باعث شده تا این رویداد به یک مطالبه عمومی بدل گردد و تا به امروز چندین جلسه با نهادهای استان برای ایجاد هم افزایی در دوسالانه برگزار نموده ایم.

در این جلسه احکام دبیر دوسالانه و اعضای شورای سیاستگذاری اعطا شد. محمدحسین اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین به عنوان عضو شورای سیاستگذاری و دبیر این رویداد معرفی گردید.

اعضای شورای سیاستگذاری ششمین دوسالانه خوشنویسی ایران عبارتند از:

محمدحسین اسماعیلی، رضا بنی رضی، احمد پیله چی، سیده صغری حسینی، علی شیرازی، علی اشرف صندوق آبادی، احمد عبدالرضایی، مجتبی ملک زاده و سید حیدر موسوی

ششمین دوسالانه خوشنویسی ایران در گرایش های نستعلیق، شکسته نستعلیق، ثلث، نسخ و نقاشی خط مهرماه سال 1400 به همت انجمن خوشنویسان ایران، انجمن خوشنویسان قزوین با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، اداره کل هنرهای تجسمی و مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "معرفی اعضای شورای سیاستگذاری ششمین دوسالانه خوشنویسی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی اعضای شورای سیاستگذاری ششمین دوسالانه خوشنویسی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید