نشست تخصصی موزه و رسانه به مناسبت هفته ارتباطات برگزار می شود

به گزارش وبلاگ ساختمان، ایرنا/ براساس سخنان رئیس موزه ارتباطات، نشست تخصصی موزه و رسانه به مناسبت هفته ارتباطات برگزار می شود.

نشست تخصصی موزه و رسانه به مناسبت هفته ارتباطات برگزار می شود

حسن عمیدی با اشاره به شعار سال 2022 میلادی موزه با عنوان قدرت موزه ها گفت: نشست تخصصی موزه و رسانه به مناسبت هفته ارتباطات و روز جهانی موزه ها با همکاری ستاد معرفی و آموزش میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و موزه ملی ارتباطات روز پنجشنبه 29 اردیبهشت 1401 در محل موزه ارتباطات برگزار می شود.

وی موضوع این نشست را قدرت موزه ها، نوآوری پایداری و جامعه سازی اعلام کرد و افزود: با توجه به اینکه شعار امسال روز جهانی موزه، بر همه ظرفیت های قدرت ساز موزه تاکید میکند، هدف اصلی انتخاب این شعار برگشتن موزه ها به جایگاه مهمی است که از نظر تاثیرگذاری در جامعه به واسطه جایگاه ارزشمندشان دارند.

وی گفت: در این نشست موضوعاتی چون قدرت موزه ها در دیپلماسی فرهنگی، مبانی قدرت، موزه و رسانه، نقش موزه ها در تبیین فرهنگ قدرت، جغرافیا و صلح، موزه، رسانه پرنفوذ و استراتژی ارتباطی و نقش اجتماعی موزه ها از طریق سخنرانان ارائه خواهد شد.

عمیدی با اشاره به نقش و جایگاه فرهنگی موزه ها گفت: موزه ها علاوه بر پیام رسانه ای که دارند کارکرد آگاهی بخشی و اطلاع رسانی و سرگرمی هم دارند. در سالهای اخیر با توجه به پیشرفت های تکنولوژی، فناوری های نو بر نحوه آشنایی و بازدید مردم از موزه ها و قدرت نفوذ موزه ها بسیار تاثیرگذار بوده است.

مریم دشتی زاده عضو هیئت علمی دانشگاه هنر شیراز، سامان خلیلیان و سید محمد رئیس السادات دکترای جغرافیای سیاسی، حسن عمیدی و حمید شکری خانقاه دکترای علوم ارتباطات اجتماعی سخنرانان نشست موزه و رسانه هستند.

منبع: همگردی

به "نشست تخصصی موزه و رسانه به مناسبت هفته ارتباطات برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست تخصصی موزه و رسانه به مناسبت هفته ارتباطات برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید