واتساپ دست بردار نیست، هر روز یک قابلیت تازه، عکس

به گزارش وبلاگ ساختمان، واتس اپ به زودی قابلیت اشتراک گذاری صفحه نمایش را در دستگاه های اندروید پشتیبانی خواهد نمود و اگر در دو دستگاه آخرین نسخه برنامه را داشته باشند اشتراگ گذاری صفحه واتس اپ برای آن ها امکان پذیر خواهد بود.

واتساپ دست بردار نیست، هر روز یک قابلیت تازه، عکس

امیرحسین فوقانی - متا همچنان به افزودن قابلیت ها و امکانات پلتفرم پیغام رسان خودت ادامه می دهد. مطابق گزارش WABetaInfo، این شرکت در حال آزمایش ویژگی تازه برروی سیستم عامل های اندروید است که به کاربران امکان اشتراگ گذاری صفحه نمایش را می دهد.

برای اشتراک گذاری صفحه نمایش، ابتدا کاربران باید تماسی را شروع نمایند و سپس گزینه اشتراک گذاری صفحه را که در گوشه پایین سمت چپ واقع شده است، انتخاب نمایند. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا نمایشگر گوشی هوشمند خود را به طور کامل بازتاب دهند. هنگامی که این قابلیت فعال باشد، واتس اپ به تمام اطلاعات مانند رمز عبور، پیغام ها، شماره تلفن و سایر اطلاعات شخصی دسترسی خواهد داشت.

به دلایل امنیتی، برای استفاده از این قابلیت هر دو طرف باید آخرین نسخه برنامه را در اختیار داشته باشند. در حال حاضر این قابلیت در مرحله آزمایش است و انتظار می روند در چند هفته آینده در نسخه پایدار واتس اپ در دسترس قرار گیرد.

واتساپ، تقریبا هر هفته ویژگی های تازهی را معرفی می نماید. ویژگی هایی تازهی که اخیرا به آن اضافه شده است، قابلیت قفل کردن چت و ایمن کردن چت های فردی همچون چت های خصوصی و گزینه ای برای ویرایش پیغام است که به کاربران این امکان را می دهد که در عرض 15 دقیقه پیغام خود را ویرایش نمایند و با اجازه کاربران پیغام ویرایش شده ارسال شود.

بیشتر بخوانید:

  • وحشت آمریکا از مرموزترین هواپیمای چین / عکس

  • کشف یک معمای هزار ساله در اعماق تونلی تاریک/ وزن هیچ چقدر است؟!

  • ادعای ترسناک یک استاد دانشگاه: موجودات فرازمینی در زمین حضور دارند!

منبع: indianexpress

58321

منبع: خبرآنلاین

به "واتساپ دست بردار نیست، هر روز یک قابلیت تازه، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واتساپ دست بردار نیست، هر روز یک قابلیت تازه، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید