شرایط تعطیلی دانشگاه ها و مؤسسات آموزشی در هفته پیش رو

به گزارش وبلاگ ساختمان، خبرنگاران : وزیر علوم با ابلاغ بخشنامه ای به رؤسای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور، شرایط و الزام های تعطیلی مجموعه های وابسته به وزارت علوم در هفته پیش رو را گفت.

شرایط تعطیلی دانشگاه ها و مؤسسات آموزشی در هفته پیش رو

به گزارش وبلاگ ساختمان به نقل از فارس، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با ابلاغ بخشنامه ای به رؤسای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور، شرایط و الزام های تعطیلی مجموعه های وابسته به وزارت علوم در هفته پیش رو را بیان کرد.

در این بخشنامه آمده است: پیرو ابلاغیه های قبلی در مورد کاهش حضور اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی در شرایط ناشی از همه گیری بیماری کووید 19، با توجه به دستور رئیس جمهور و به منظور کاهش حداکثری زنجیره انتقال بیماری در شهرهای با شرایط قرمز و نارنجی، لازم است در بازه زمانی 99.9.8 الی 99.9.14، تمام مؤسسات ضمن تعطیل فعالیت های جاری، توجه به برگزاری کلاس ها به صورت الکترونیکی، با کمترین تعداد همکار و تداوم پروژه های ضروری تحصیلات تکمیلی به تشخیص رئیس موسسه و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی فعالیت خود را ادامه دهند، به نحوی که در ایام یاد شده کارهای محوله به صورت دورکاری انجام و خللی در کارهای ضروری ایجاد نگردد.

در مورد همکاران ستاد وزارت عتف نیز حضور مدیران با تشخیص معاونان و رؤسای مراکز و حضور کارکنان با تشخیص مدیران واحد های مربوطه انجام می گردد. سایر کارکنان به صورت دورکاری فعالیت های خود را انجام خواهند داد.

منبع: اقتصادنیوز

به "شرایط تعطیلی دانشگاه ها و مؤسسات آموزشی در هفته پیش رو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط تعطیلی دانشگاه ها و مؤسسات آموزشی در هفته پیش رو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید