پژمان بازغی و پانته آ پناهی ها در جشنواره چه نقشی دارند؟

به گزارش وبلاگ ساختمان، سیدصابر امامی، تهیه کننده فیلم سینمایی کاپیتان با حضور در بنیاد سینمایی فارابی و پیش از اکران اثرش گفت: بنیاد سینمایی فارابی سال جاری با 9 فیلم در جشنواره فیلم فجر حضور داشته و به نظر می رسد کوشش نموده تا مضامین مختلف اجتماعی را در سینما عرضه کند. فیلم سینمایی کاپیتان تجربه خوبی برای تیم ما بود و امیدواریم اتفاقات خوبی برای فیلم در جشنواره فیلم فجر رخ دهد.

پژمان بازغی و پانته آ پناهی ها در جشنواره چه نقشی دارند؟

به گزارش خبرآنلاین، او درباره پیش فراوری فیلم سینمایی کاپیتان ادامه داد: این فیلم پاسداشت مقام پرستار و ادای دینی به بچه ها سرطانی است که نگارش فیلمنامه آن نزدیک به شش ماه طول کشید و بعد از دو ماه پیش فراوری، طی 64 روز فیلم برداری را تمام کردیم و با تدوین همزمان فیلم را به چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر رساندیم.

امامی با اشاره به گریم متفاوت پژمان بازغی در این فیلم، گفت: از آنجایی که خط اصلی این داستان را بچه ها بازیگر پیش می برند، برترین مکمل حضور پژمان بازغی و پانته آ پناهی ها بود که نقش های متفاوتی را نسبت به سایر نقش های خود ایفا کردند.

تهیه کننده فیلم سینمایی کاپیتان با اشاره به همکاری با بنیاد سینمایی فارابی، گفت: بنیاد سینمایی فارابی با این نگاه که به مضامین مختلف توجه کند، از فیلم ما حمایت کرد و البته طرح ها و فیلمنامه آثار بچه ها و نوجوانان همواره مورد توجه بنیاد سینمایی فارابی قرار گرفته است.

چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر تا 22 بهمن 1401 در حال برگزاری است.

منبع: فرارو

به "پژمان بازغی و پانته آ پناهی ها در جشنواره چه نقشی دارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پژمان بازغی و پانته آ پناهی ها در جشنواره چه نقشی دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید