کشتی متعلق به همه است، لزوم حمایت بودجه ای از هیئت های استانی

به گزارش وبلاگ ساختمان، علیرضا دبیر امروز چهارشنبه در ملاقات با استاندار لرستان در سخنانی با اشاره به اینکه یک زمانی یک و نیم میلیون کشتی گیر در ایران داشتیم که امروز این تعداد به 40 هزار نفر رسیده است، گفت: کشتی ورزش متعلق به ماست و داریم از دستش می دهیم.

کشتی متعلق به همه است، لزوم حمایت بودجه ای از هیئت های استانی

وی توضیح داد: کشتی متعلق به همه است و چیزی است که داریم از دستش می دهیم چون حواسمان نیست.

رئیس فدراسیون کشتی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از مدال های المپیکی ایران متعلق به ورزش کشتی است، توضیح داد: این ورزش را رها نموده ایم و امروز تیم نهم جهان را به من تحویل داده اند.

دبیر از تدوین سند توسعه ورزش کشتی کشور اطلاع داد و یادآور شد: بحث های عمرانی، فنی، فرهنگی و… در این سند پیش بینی شده است.

وی با تاکید بر اینکه تعداد فعالان ورزش کشتی در کشور طی 8 سال باید 800 هزار نفر برسد، اضافه نمود: این اتفاق اگر می خواهد بیافتد نیازمند به حمایت همه است.

رئیس فدراسیون کشتی خطاب به استاندار لرستان گفت: از بودجه هایی که در اختیار دارید به ورزش کشتی اختصاص دهید، با این اقدام می توان جوانان و استعدادهای نهفته را به سمت ورزش راهنمایی کرد.

دبیر با اشاره به اینکه ما در فدراسیون کشتی ما کارمان را انجام می دهیم و از دستگاه های دیگر نیز انتظار حمایت داریم، گفت: فدراسیون را با 60 تا 70 میلیارد بدهی تحویل گرفته ایم، اما خوشبختانه به مرور این مسائل را سر خط و درستش می کنیم، در بحث فنی هم کارمان را می کنیم.

وی اعلام کرد: خواهش داریم در شورای برنامه ریزی به هیئت کشتی لرستان یاری گردد و هر کاری که فکر می کنید می تواند یاری کننده باشد در دستور کار قرار دهید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کشتی متعلق به همه است، لزوم حمایت بودجه ای از هیئت های استانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی متعلق به همه است، لزوم حمایت بودجه ای از هیئت های استانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید