تراموای هوایی برادران وارنر برای بازدید از نماد هالیوود

به گزارش وبلاگ ساختمان، نماد هالیوود که یکی از معروف ترین نمادهای لس آنجلس است، در عین حال یکی از پرتناقض ترین موارد هم است.

تراموای هوایی برادران وارنر برای بازدید از نماد هالیوود

پارک گریفیث، که نشان هالیوود در آن واقع شده است، هر سال میزبان حدود 10 میلیون بازدیدنماینده از نقاط مختلف دنیا است. مدت زیادی است ساکنان منطقه ها نزدیک به تپه های هالیوود از حضور افرادی که در اطراف املاک آن ها سرگردان هستند یا فضاهای پارکینگ را در خیابان های تنگ و باریک اشغال نموده اند، شکایت می نمایند.

کمپانی برادران وارنر در پی یافتن یک راهکار برای این مسائل است. این استودیوی فیلم سازی تصمیم گرفته است که با صرف 100 میلیون دلار، یک تراموای هوایی در این منطقه بسازد.

کمپانی برادران وارنر، در نامه ای که به پارک های لس آنجلس و مقامات مسئول شهری نوشته اند، پیشنهادی مبنی بر ساخت تراموای راه آسمان هالیوود مطرح نموده اند. ایستگاه آغازین این تراموای هوایی در نزدیکی محوطه شرکت وارنر برادران در بربنک خواهد بود و در عرض 6 دقیقه، گردشگران را به فضایی در پشت منطقه مونت لی خواهد رساند. گردشگران می توانند با گذشتن از پیاده روها، به سمت نقطه موردنظر بروند.

رویترز گزارش داده است که شورای شهر لس آنجلس این پیشنهاد را بعد از بازگشت از تعطیلات تابستانی آنالیز خواهند کرد. در صورت تایید طرح، عملیات ساخت تراموا حدود پنج سال طول خواهد کشید. کمپانی برادران وارنر مسئولیت مدیریت تراموا را به عهده خواهند گرفت و عایدی حاصل از آن را با شهر لس آنجلس تقسیم می نمایند.

جری هانس، عضو هیئت مدیره گروه غیر انتفاعی دوستان پارک گریفیث به لس آنجلس تایمز گفته است که به خاطر آسایشی که این تراموا برای ساکنان محلی فراهم خواهد نمود، مردم زیادی هستند که مشتاقانه خواستار احداث آن هستند؛ اما در عین حال افرادی هم هستند که دوست داشته باشند پارک گریفیث، به خاطر حیات وحش شهری فوق العاده اش، به همان صورت سابق باقی بماند.

این نخستین پیشنهاد برای ساختن یک تراموای به سمت نشان هالیوود نیست. سال گذشته نیز الکساندر فن فورستنبرگ، که در امور خیریه فعالیت می نماید، ایده ساخت یک تله کابین را مطرح نموده بود که بازدیدنمایندگان را از باغ وحش لس آنجلس به نزدیکی این نماد منتقل می کرد.

منبع: کجارو / travelandleisure.com

به "تراموای هوایی برادران وارنر برای بازدید از نماد هالیوود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراموای هوایی برادران وارنر برای بازدید از نماد هالیوود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید