تهران گردی در شب های رمضان و نوروز 1402

به گزارش وبلاگ ساختمان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران گفت: طرح گردشگری شبانه از سوم فروردین 1402 در تهران اجرا می گردد.

تهران گردی در شب های رمضان و نوروز 1402

به گزارش وبلاگ ساختمان از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، طرح گردشگری شبانه نوروز 1402 همزمان با برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در غرفه استان تهران رونمایی شد.

این طرح با حضور علی دارابی قائم مقام وزیر میراث فرهنگی و علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری، سید محمدحسین حجازی مدیرعامل شرکت اراضی عباس آباد، فرزاد هوشیار مدیر برج آزادی و حمیدرضا انارکی مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی، رونمایی و معرفی گردید.

پرهام جانفشان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران گفت: این طرح با مشارکت شهرداری تهران برای ایجاد نشاط اجتماعی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان اجرا می گردد.

وی با بیان اینکه این طرح برای سلیقه های مختلف در مسیرهای چندگانه طراحی شده است، اضافه نمود: طرح گردشگری شبانه از سوم فروردین 1402 در تهران اجرا می گردد.

به گزارش وبلاگ ساختمان، شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته و سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی صبح روز سه شنبه 18 بهمن 1401 با حضور سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران به صورت رسمی شروع به کار کرد. در این نمایشگاه که تا 21 بهمن برپاست، 200 فعال صنعت گردشگری از 47 کشور دنیا حضور دارند.

منبع: دنیای سفر

به "تهران گردی در شب های رمضان و نوروز 1402" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهران گردی در شب های رمضان و نوروز 1402"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید