(عکس) دوچرخه سواری که پیک رستوران شد!

به گزارش وبلاگ ساختمان، دوچرخه سوار ایتالیایی باید در این روز ها خودش را برای تور دوچرخه سواری جیرو ایتالیا که یکی از معتبرترین تور های جهانی به حساب می آید آماده می کرد، اما حالا تبدیل شده است به پیک رستوران. دلیل او برای این کار احتیاج اقتصادی نبوده بلکه دوچرخه سوار حرفه ای ایتالیا برای آنکه آمادگی خود را حفظ کند دست به این کار زده است.

(عکس) دوچرخه سواری که پیک رستوران شد!

اومبرتو مارینو، دوچرخه سوار ایتالیایی وقتی تصمیم گرفت که لباس دوچرخه سواری را بپوشد و سوار بردوچرخه آغاز کند به رساندن پیتزا و پاستا در خانه های مردم در حوالی شهر تورین، فکر می کرد که این بهترین تصمیم برای حفظ آمادگی اش در دوران قرنطینه در ایتالیاست.

مارینو و تیم ایتالیایی وینی زابوک، انگیزه های زیادی دارند که خودشان را در یکی از معتبرترین تور های اروپا و دنیا نشان دهند.

دوچرخه سواران این تیم از اینکه توانستند به یکی از سه تور معتبر دوچرخه سواری دنیا راه یابند بسیار خوشحالند و اصلاً دوست ندارند این موقعیت طلایی را به راحتی از دست بدهند.

قرارد بود جیرو ایتالیا از 20 اردیبهشت آغاز گردد، اما به خاطر شیوع ویروس کرونا که به طور ویژه در ایتالیا شرایطی فوق بحرانی را رقم زد و منجر به مرگ بیش از 26000 نفر (تا امروز) در این کشور شد، همه رقابت های ورزشی از جمله این تور دورچرخه سواری در ایتالیا به تعویق افتاد.

اومبرتو مارینو هم در روز های قرنطینه هیچ کاری نداشت جز اینکه در کار های خانه به نامزد خود یاری کند، اما ناگهان ایده ای به ذهن او خطور کرد و همین باعث شد که حرفه جدیدی را برای خود انتخاب کند. مارینو می گوید: در اینترنت سرچ زدیم و مغازه تغذیه و بستنی فروشی را پیدا کردیم که محصولات خود را به خانه های مردم می فرستاد و احتیاج به پیک داشت. پیش خودم فکر کردم که آیا می توانم این کار را انجام دهم و احتیاج های مردم را به خانه هایشان بفرستم؟

او حتی در این زمینه با شهردار منطقه زندگی خود نیز صحبت کرد و اجازه گرفت که در سطح شهر که کاملاً قرنطینه شده است با دوچرخه خود حرکت کند و ساندویچ و بسته های غذایی را که داخل کوله پشتی اش قرار دارند به مردم برساند: مشتری ها وقتی من را می بینند شگفت زده می شوند، مخصوصاً به این خاطر که گاهی تا جایی که ممکن باشد حتی با دوچرخه از پله ها هم بالا می روم و تا دم در خانه شان غذا را می رسانم و البته این روش باعث می گردد که فاصله ام با آن ها حفظ گردد. این کاری که کردم مهمترین دلیلش این است که خواستم برای جامعه ام مفید باشم و به مردم یاری کنم و البته در این روز های قرنطینه بتوانم آمادگی خودم را حفظ کنم.

شیوع ویروس کرونا همان بلایی که در ورزش آورده را در سایر جنبه های زندگی نیز رقم زده است. جیرو ایتالیا هنوز برنامه جدیدی برای آغاز ندارد و برنامه ریزی برای برگزاری دو تور مهم دیگر دوچرخه سواری دنیا یعنی توردوفرانس و ووئلتا اسپانیا نیز انجام نشده است، اما کشور ایتالیا خودش را آماده می نماید که آنچه که طولانی ترین قرنطینه ملی و کشوری در دنیا خوانده شده است را از هفته آینده یعنی روز چهاردهم اردیبهشت ماه بشکند و فعالیت های عادی را از سر بگیرد.

به این ترتیب مارینو و دیگر دوچرخه سواران و ورزشکاران می توانند به زودی کار هایی که الان انجام می دهند را کنار بگذارند و دوباره به پیست دوچرخه سواری برگردند و تمرینات خود را از سر بگیرند.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

به "(عکس) دوچرخه سواری که پیک رستوران شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(عکس) دوچرخه سواری که پیک رستوران شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید