فیلم مشکل دار رضا عطاران پس از 2 سال مجوز اکران گرفت

به گزارش وبلاگ ساختمان، فیلم روشن به کارگردانی روح الله حجازی انتها از شورای پروانه نمایش مجوز گرفت.

فیلم مشکل دار رضا عطاران پس از 2 سال مجوز اکران گرفت

به گزارش وبلاگ ساختمان، فیلم روشن سال 1399 در سی ونهمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و این فیلم اجتماعی سیمرغ بلورین برترین بازیگر نقش اول مرد را برای رضا عطاران به همراه آورد اما بعد از آن وارد لیست فیلم های مشکل دار شد و نتوانست مجوز اکران بگیرد.

در بعضی پیگیری ها شنیده می شد که در دوره نو مدیران سینمایی از چند فیلم نام برده می گردد که مشکل نمایش آن ها صرفا با حذف چند سکانس رفع نمی گردد اما یک ماه قبل روح الله سهرابی - مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم- اعلام کرد که مشکل فیلم های بلاتکلیفی چون روشن، سه کام حبس، زنبورکارگر، رگ های آبی و غیره در حال حل شدن است و حالا پس از یک ماه اداره کل روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری خبر داده که شورای پروانه نمایش با صدر پروانه برای این فیلم موافقت نموده است. البته معین نیست اندازه حذفیات یا اصلاح این فیلم برای گرفتن مجوز چقدر است.

  • تهیه کننده سینما در انتظار رضا عطاران و نوید محمدزاده | دو پروژه سینمایی به تعویق افتاد
  • ببینید | زد و خورد رضا عطاران با خواهران منصوریان

شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی علاوه بر این فیلم برای نبودن به تهیه کنندگی و کارگردانی علی مصفا و رویای کاغذی به تهیه کنندگی و کارگردانی علی عطشانی نیز مجوز نمایش صادر نموده است.

رویای کاغذی ساخته علی عطشانی را جابر قاسمعلی براساس طرحی از عطشانی نوشته که سال قبل ساخته شد و بازیگرانی همانند کامران تفتی و مینا وحید در آن بازی نموده اند.

از فیلم علی مصفا نیز اطلاعات چندان زیادی منتشر نشده جز اینکه محصول مشترکی از ایران، چک و اسلواکی است.

منبع: همشهری آنلاین

به "فیلم مشکل دار رضا عطاران پس از 2 سال مجوز اکران گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم مشکل دار رضا عطاران پس از 2 سال مجوز اکران گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید