مطبوعات خراسان جنوبی دارای خانه شدند

به گزارش وبلاگ ساختمان، مدیر خانه مطبوعات و رسانه های خراسان جنوبی گفت: ساختمان خانه مطبوعات خراسان جنوبی با زیربنای 150 متر افتتاح شد.

مطبوعات خراسان جنوبی دارای خانه شدند

مرحله اول ساختمان خانه مطبوعات و رسانه های خراسان جنوبی عصر امروز (7 شهریور) همزمان با ششمین روز از هفته دولت با حضور طالبی معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.

سالاری مدیر خانه مطبوعات و رسانه های خراسان جنوبی در آیین افتتاح این ساختمان گفت: خراسان جنوبی از اولین استان های کشور است که صاحب خانه می گردد. در این مرحله فضای اداری خانه مطبوعات در 150 متر زیربنا افتتاح شد و در مرحله دوم مهمانسرا و در مرحله سوم مجموعه کنفرانسی پیشرفته ساختمان خانه مطبوعات و رسانه های استان احداث می گردد.

او در ادامه زمان شروع مرحله اول طرح را در سال 97 بیان نمود و اضافه کرد: تا به امروز 926 میلیون تومان اعتبار برای ساختمان خانه مطبوعات هزینه شده است.

سالاری بیان نمود : در فاز بعدی مهمانسرای خانه مطبوعات و رسانه های استان برای اسکان مهمانان شهرستانی احداث خواهد شد.

مدیر خانه مطبوعات خراسان جنوبی با اشاره به اینکه احداث مجموعه کنفرانسی پیشرفته در مرحله بعد در دستور کار است، عنوان نمود: در فضای اداری موجود امکان برگزاری جلسه های خانه مطبوعات و رسانه های استان و بعلاوه نشست های مطبوعاتی دستگاه ها فراهم شده است.

به گفته او با تأمین و تکمیل زیرساخت های لازم امکان استفاده وبلاگ ساختمان از فضای اداری و اینترنت فراهم می گردد.

وبلاگ ساختمان خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مطبوعات خراسان جنوبی دارای خانه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطبوعات خراسان جنوبی دارای خانه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید