پاسپورت واکسن کرونا زیر پوست دست نصب می شود!

به گزارش وبلاگ ساختمان به نقل از دیلی میل، هر دستگاهی با استفاده از قابلیت ارتباطات حوزه نزدیک(NFC) قادر به خوانش این تراشه خواهد بود. از فناوری NFC برای پرداخت های بی تماس و استفاده می شود.

پاسپورت واکسن کرونا زیر پوست دست نصب می شود!

یکی از مدیران شرکت Epicenter ویدئویی به اشتراک گذاشته که طی آن تراشه در ساعد دستش ایمپلنت شده است. او به سادگی موبایل را بالای مکان ایمپلنت تکان می دهد تا شرایط واکسیناسیون او روی موبایل معین شود.

در بیانیه این شرکت آمده است: ایمپلنت ها فناوری پرکاربردی هستند که می توان از آن برای مقاصد مختلف استفاده کرد. هم اکنون استفاده از آن برای همراه داشتن پاسپورت واکسیناسیون کووید 19 راهی راحت به نظر می رسد.

در حال حاضر بسیاری از رستوران ها، موزه ها، سالن های تئاتر و غیره در سراسر آمریکا برای ورود از افراد می خواهند شرایط واکسیناسیون خود را نشان دهند. این شرکت سوئدی نیز می خواهد ارائه چنین اطلاعاتی را تا حد ممکن ساده کند.

با این روش نیازی به ذخیره داده های واکسن در موبایل نیست و در صورتی که شارژ موبایل زود تمام شود، فرد به پاسپورت واکسن خود دسترسی خواهد داشت.

میکروتراشه مذکور به طور مستقیم زیر پوست ساعد یا بین انگشت بازو و شست قرار می گیرد. فرایند مذکور کاملاً برگشت پذیر است و نیازی به اپلیکیشن موبایل مخصوص ندارد.

همچنین گجت مذکور با یک تزریق ساده و به وسیله سرنگ در دست کاربر نصب می شود. البته پاسپورت میکرو تراشه ای هنوز برای عرضه به بازار آماده نیست.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پاسپورت واکسن کرونا زیر پوست دست نصب می شود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسپورت واکسن کرونا زیر پوست دست نصب می شود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید