گرانترین پرواز جهان، متعلق به کدام ایرلاین است؟

به گزارش وبلاگ ساختمان، هواپیمایی اتحاد به تازگی از لوکس ترین پرواز خود در راستا بمبئی به نیویورک با قیمتی نجومی که فقط برای یک پادشاه مناسب است پرده برداری کرد.

پرواز طولانی و سختی در راستا بمبئی به نیویورک وجود دارد ولی هواپیمایی اتحاد راهی برای تبدیل شدن آن به یک سفر لذت بخش و راحت پیدا نموده است - برای کسانی که قادر به پرداخت 38 هزار دلار برای یک پرواز یک طرفه باشند !

گرانترین پرواز جهان، متعلق به کدام ایرلاین است؟

این گرانترین پرواز دنیا به شمار می رود . یک بلیط دوطرفه برای این جهت هزینه سرسام آور 76 هزار دلار را به همراه خواهد داشت علاوه بر اینکه حتی یک پرواز مستقیم نیز نیست و شما مجبور به توقف در فرودگاه ابوظبی هستید.

اتحاد یک اقامتگاه برای مسافران خود ساخته است ، یک سوئیت 3 تخته خصوصی تحت عنوان پنت هوسی در آسمان که یک سرآشپز ، یک پیشخدمت و یک سرویس و تخت دو نفره همراه با ملحفه هایی ایتالیایی را دارا می باشد.در کابین بعلاوه یک اتاق پذیرائی با یک مبل چرم و یک نمایشگر 32 اینچی برای مسافرانی که آماده خوش گذرانی در جهت دیدنی های دنیا هستند فراهم شده است.میزهای غذاخوری تاشو به معنی وجود فضای زیادی برای غذاهای تازه است که به وسیله یک سرآشپز در طول جهت آماده و پخته شده است که به وسیله پیشخدمت برای شما سرو می گردد.

یک راهرو به یک اتاق دوتخته - اولین بار برای یک ایرلاین تجاری - مسافران هواپیما می توانند قبل از به زمین نشستن، خود را برای یک دوش آب گرم آماده نمایند.

علاوه بر این امکانات لوکس داخلی هواپیما ، این بلیط به همراه خدمات فرودگاهی و ترانسفر بسیار لوکس و Check in اختصاصی، بدون ایستادن در صف های پرجمعیت فرودگاه ها و امکان دسترسی به سالن استراحت اختصاصی به همراه در اختیار داشتن یک دستیار اختصاصی که می تواند در رزرو یک میز در رستوران دلخواه خود و یا خرید بلیط کنسرت و یا یک مسابقه ورزشی شما را هدایت و هر امکانی را ممکن می سازد.

این تجربه در حال حاضر تنها در پرواز های ایرباس A380-800 هواپیمایی اتحاد قابل ارائه است که بعلاوه شامل یک پرستار اختصاصی کودک نیز می گردد.هواپیماهایی که نزدیک به 500 جایگاه دارند ، شامل 415 عدد در قسمت اکونومی و اگر شما مبلغ اقامتگاه را پرداخت کنید هیچ کس دیگری به جز خود را در آنجا نخواهید دید.

علاوه بر جهت بمبئی به نیویورک ، مسافران می توانند با پرداخت مبلغ کمتری با شرایط اقامتگاه در جهت بین ابوظبی ، لندن و سیدنی پرواز نمایند.پروازهای رفت و برگشت ملبورن از اول ماه جون آغاز می گردد و یک بلیط یک طرفه آن 26 هزار دلار هزینه در بر خواهد داشت.

منبع: الی گشت

به "گرانترین پرواز جهان، متعلق به کدام ایرلاین است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرانترین پرواز جهان، متعلق به کدام ایرلاین است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید