46 هکتار زمین برای ایجاد دهکده گردشگری در شرق بندرعباس اختصاص پیدا کرد

به گزارش وبلاگ ساختمان، ایرنا/ براساس آخرین گزارشهای منتشر گشته، 46 هکتار زمین برای ایجاد دهکده گردشگری در شرق بندرعباس اختصاص پیدا کرد.

46 هکتار زمین برای ایجاد دهکده گردشگری در شرق بندرعباس اختصاص پیدا کرد

محمد محسنی در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن هفته گردشگری (پنج تا 11 مهر) اضافه نمود: خدمات مختلف بخش گردشگری اعم از اسکان، سفره خانه، تالار و غیره در این دهکده که روبروی دانشگاه هرمزگان احداث می گردد، داده می گردد.

وی ادامه داد: هر کدام از این خدمات تنها مجاز به دادن خدمات همان حوزه خواهد شد و نمی تواند خدمات سایر بخشها را هم بدهد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان افزود: زمین مورد نظر هم اکنون در اختیار این اداره کل قرار گرفته و طراحی هم اجرا شده است و مردم در آنجا قدرت انتخاب خوبی خواهند داشت.

محسنی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: خدمات دهی گردشگری در جزیره هرمز هم تا 3 ماه دیگر سامان مند خواهد شد که یک بخش آن ساماندهی وسایل نقلیه است.

وی ابراز کرد: شرایط اکنون وسایل نقلیه در جزیره هرمز گلایه های هموطنان را در پی داشته است که این شرایط نمی تواند بیشتر ادامه یابد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان خاطرنشان کرد: رانندگان این وسایل دارای لباس یک شکل شده و در محل مشخصی که به وسیله شرکت خدمات گردشگری مشخص خواهد شد، مستقر و گردشگران را جابجا خواهند کرد و نرخ مشخصی هم خواهند داشت.

محسنی گفت: شرکت مورد نظر در آینده ای نزدیک شروع بکار خواهد نمود که امید می رود با فعالیت آن مشکل های مربوط به گردشگری در جزیره هرمز رفع گردد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان خاطرنشان کرد: حکم رئیس سرویس های بهداشتی را برای خود زده ام و مسئولیت آنها را برعهده دارم، از سویی هم وزیر میراث فرهنگی خاطرنشان کرد ممکن است مدیر کل ها را به خاطر شرایط سرویس های بهداشتی برکنار کند.

محسنی خاطرنشان کرد: مبلغ خوبی هم از سوی وزیر میراث فرهنگی برای ساماندهی شرایط سرویس های بهداشتی اختصاص یافته که امید می رود بتوانیم آنها را در استان سامان دهیم.

وی افزود: مردم در زمینه سرویس های بهداشتی حساس بوده که تا پیش از این بدون متولی بودند، برای اینکه شرایط سرویس های بهداشتی هم بهبود یابد باید مالی شوند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: یک روز جهانی برای سرویس های بهداشتی وجود دارد و از شهرداری، مسکن و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده ای خواسته شده 27 نقطه را برای احداث سرویس بهداشتی در اختیار میراث فرهنگی قرار دهند.

منبع: همگردی

به "46 هکتار زمین برای ایجاد دهکده گردشگری در شرق بندرعباس اختصاص پیدا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "46 هکتار زمین برای ایجاد دهکده گردشگری در شرق بندرعباس اختصاص پیدا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید