سبک زندگی

زیباترین کاکتوس های آپارتمانی غول پیکر

ارتباط انسان ها با گل و گیاه تنها به احتیاج های خوراکی محدود نمی گردد؛ گیاهان از گذشته تا کنون عضو جدا نشدنی از دکوراسیون خانه ها بوده اند و علاوه بر زیبایی به تصفیه هوا و از بین بردن سموم و آلودگی های هوای خانه یاری می نمایند. در میان انواع گیاهان آپارتمانی...

30 شهریور 1402

کدام خوراکی ها درد زانو را زیاد می نمایند؟

یک متخصص طب فیزیکی و توانبخشی گفت که ترشی هایی مانند ماست و دوغ ترش درد زانو را افزایش می دهد، اما خوراکی هایی مانند توت، زنجبیل، آووکادو، سویا، کلم برگ ضددرد های طبیعی هستند.

26 مرداد 1402

تصاویر زیباترین حمام عمومی دنیا ؛ طرحی شگفت انگیز از فکر خلاق معماران چینی

یک حمام در طبقه ششم مرکز خرید دیجی پلازا در شهر نانجینگ چین که به وسیله یک شرکت معماری مستقر در شانگهای طراحی شده، این حس را به شما می دهد که به طور تصادفی وارد یک قصر عجیب و غریب شده اید.

25 مرداد 1402

کی ام سی T8 پیکاپ چینی پرحاشیه این روزهای بازار خودرو ، آنالیز تخصصی

کی ام سی T8 یا KMC T8 پیکاپ معروف این روزهای بازار، حاشیه های زیادی در پی خود داشته است. در میان هواداران آفرود و مالکان خودرو و بعلاوه تعمیرکاران، مطالب مختلفی از خرابی های زیاد، توانایی های خارج از جاده، مزایا و معایب کی ام سی T8 گفته می گردد که البته اغراق...

25 مرداد 1402

باخه یعنی لاک پشت روایت انسان های ساکت ولی دغدغه مند است

به گزارش خبرنگاران ، الهام اشرفی در برنامه جلد دوم تلویزیون اینترنتی کتاب با اشاره به اینکه باخه یعنی لاک پشت شامل 11 داستان کوتاه است و در همۀ آنها پرسوناژهای مختلف در یک مجتمع مسکونی شکل می گیرد که شرایط جاری حاکم بر فکر و روان جامعۀ امروز ایران را به...

18 مرداد 1402

چسب دوطرفه نانو، انواع و کاربرد آن

چسب دو طرفه نوار چسبی دو رو حاوی ماده چسبناک در هر دو لایه است که می تواند بدون نمایان شدن آثار چسب دو سطح را به هم متصل کند.

14 مرداد 1402

از خواص شگفت انگیز عناب غافل نشوید!

اگر از مسائل گوارشی رنج می برید بهتر است مصرف عناب را در برنامه غذایی خود بگنجانید.

18 خرداد 1402

سفید کردن پوست با یک تخم مرغ

سفیدی بعضی از قسمت های بدن، برای خانم ها بسیار مهم است و همیشه در پی راهی برای رسیدن به خواسته خود هستند. در این مطلب به شما راه حلی آسان برای سفیدی بدن می دهیم.

2 خرداد 1402

تفاوت های کادیلا، ال 90 ایرانی با رنو ال 90!

سایپا کادیلا به عنوان رنو ال 90 ایرانی به زودی به بازار ایران عرضه خواهد شد، اما سایپا cadila با L90 ایرانی چه تفاوتی دارد؟

31 اردیبهشت 1402

سرطان پروستات: از علائم تا درمان

سرطان پروستات نیز شبیه به تمام اختلالات سلامتی، با چند گام ساده قابل پیش گیری است.

6 اردیبهشت 1402

دلیل اصلی جوش زدن در قسمت چپ صورت چیست؟

بسیاری از نوجوانان، از وجود جوش یا آکنه روی پوست صورت خود، رنج زیادی می برند. البته ممکن است جوش یا آکنه روی صورت افراد با سنین بالاتر یا پایین تر نیز ایجاد گردد. جوش در نقاط مختلفی از صورت و بدن ایجاد می گردد و اغلب جوش های صورت باعث تاثیر منفی در ظاهر...

16 فروردین 1402

با مواد خانگی صورت خود را وکس کنید

برای برطرف همیشگی موهای زائد صورت می توانید با مواد طبیعی و گیاهی که بدون ضرر هستند وکس خانگی صورت تهیه و بهره ببرید.

14 فروردین 1402

کوچک ترین قهوه خانه جهان اینجاست، منوی این قهوه خانه با هر منویی که در عمرتان دیده اید فرق دارد

در میان صد ها مغازه و حجره اغذیه فروشی در بازار، قهوه خانه قدیمی ای هست که رنگ و لعاب دیگری دارد و نه تنها در بازار تهران، بلکه در کل تهران و ایران بی نظیر است. این قهوه خانه 2متری که به قهوه خانه درویش معروف است، در راسته بازار زرگر ها جا خوش نموده است.

21 اسفند 1401

ترفندی ساده برای چاقی صورت

شیرخشک با تأمین موادغذایی مورد احتیاج، به چاقی صورت یاری می نماید. علاوه بر این باعث زیبایی پوست نیز می گردد.

2 اسفند 1401

هوشمندسازی بیشتر لوازم خانگی ال جی با هوش مصنوعی

ال جی (LG) سعی دارد تا با استفاده از جدیدترین پیشرفت ها در زمینه هوش مصنوعی، لوازم خانگی را هوشمندتر کند و تجربه های جدیدتری را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورد.

16 بهمن 1401

19 عادت روزمره مخرب که باعث آسیب به ماهیچه ها می شوند

بسیاری از افراد هر روز احساس درد دارند. بسیاری از این درد ماهیچه در کمر، زانو، گردن و سایر قسمت های بدنشان است. عادت های روزمره مانند نشستن طولانی مدت و برداشتن اشیا به شیوه نامناسب می تواند این دردها را تشدید کند. گاهی اوقات ریشه و منبع درد یک چیز عجیب...

14 بهمن 1401

30 راه حل کاربردی برای غلبه بر خوردن بیش از حد

غلبه بر خوردن بیش از حد سخت است اما روش هایی برای انجام این کار وجود دارند. هر چقدر بیشتر برای ایجاد عادت های نو کوشش کنید با احتمال کمتری بیش از حد غذا خواهید خورد. هر چند مدت یکبار یک گام کوچک بردارید و با گام های کوچک بر این عادت بد غلبه کنید.

11 بهمن 1401

اگر این 10 نشانه را در بدن خود می بینید، مبتلا به قند خون هستید

در ابتدا بهتر است بدانیم که دیابت دو نوع دارد؛ نوع اول، تا قبل از سن 40 سالگی در بدن نمایان می گردد و غیر قابل پیشگیری است. نوع دوم، بعد از سن 40 در بدن بروز پیدا می نماید که اغلب با سبک زندگی مناسب قابل پیشگیری است.

27 دی 1401

وسایل مورد احتیاج در سفر ، لوازم ضروری سفر که به کارتان می آید!

یکی از کارهایی که قبل از سفر خود انجام می دهیم، جمع کردن وسایل و لوازم ضروری سفر است که ممکن است در سفر به آن ها نیاز پیدا کنیم. به غیر از جمع آوری لباس های موردنیاز، لوازم دیگری نیز هستند که برای یک سفر راحت به آن ها نیاز خواهیم داشت و از وسایل مورد نیاز...

15 دی 1401

آئودی مجذوب کننده ترین خودرو الکتریکی سال 2019 را معرفی کرد ، از تکنولوژی واقعیت مجازی تا 4 سطح رانندگی خودران

طرح مفهومی جدیدترین خودرو آئودی نشان می دهد که به زودی شاهد یکی از شگفت انگیز ترین انواع خودرو خودران الکتریکی در سطح دنیا خواهیم بود. این طرح مفهومی در جریان نمایشگاه خودرو شانگهای 2019 که به طور خاص به موضوع تکنولوژی خود ران متمرکز بود رونمایی شده است.

7 دی 1401
تعداد: (67)